Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#221 Re: Re: Re: Re: Koira ei ole susi eikä laumaeläin

02.02.2011 18:02

#204: Unknown - Re: Re: Re: Koira ei ole susi eikä laumaeläin 

"Ja ei suututa yhtään.Lähinnä kummastuttaa Cesarin vastustajien paatoksellinen ja palava tarve osoittaa hänen metodinsa vääriksi keinolla millä hyvänsä.Onko joku viemässä leipää "koulutuksen" ja diplomin saaneiden namipalakouluttajien suusta?Ihan kuin se koulutus tai kirjojen lukeminen kenestäkään tekisi pätevää kouluttajaa.Tietysti koirakouluttajan diplomin saanut osaa kyllä pistää kenen tahansa pään pyörälle puhumalla positiivisnegatiivishömppää sun muuta hienoa sanastokikkailua.Hei oikeesti!koiran koulutus ei vaadi mitään psykologin ammattitutkintoa vaan tervettä järkeä ja kykyä oppia lukemaan niitä omia otuksia."

 

Just niin!!! Oman kokemukseni perusteella nämä addressin aloittajat ja Millanin vastustajat ovat näitä samaisia aktivisteja jotka raahavat kulkukoiria ulkomailta Suomeen ja vapauttavat minkkejä luontoon. Kummassakaan ei ole kysymys oikeasta eläintensuojelusta, kummassakaan ei osata nähdä suurempaa kuvaa. Mutta maailma ei ole täydellinen ja niin kauan kun näitä urpoja riittää (aina), tarvitaan myös ihmisiä, eläimiä ja elämää laajemmin ymmärtäviä edelläkävijöitä ja sellainen tuntuu olevan esimerkiksi C. Millan.

Vastaukset

Koiran ehdoilla
Vieras

#222 Re: Re: Re: Re: Re: Koira ei ole susi eikä laumaeläin

2011-02-02 18:11:52

#221: Vieras - Re: Re: Re: Re: Koira ei ole susi eikä laumaeläin 

Itse olen sen sortin eläintensuojelija, että omistan metsästyskoiran, metsästyskortin, aseenkantoluvan ja olen metsästysseuran jäsen. Enkä silti hyväksy Cesar Millanin metodeja, enkä myöskään muuten minkkien vapauttamista luontoon, myös rescue-koirien tuonti Suomeen on vähintäänkin kyseenalaista toimintaa.