Kasvikset verovapaaksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kasvikset verovapaaksi.

minä...
Vieras

#1 Kommenttini

02.08.2010 22:42

Kannatan kasvisruokien verovapautta. Mutta en allekirjoita adressia, joka on suoraan kuin yläasteikäisen terveysintoilijan kynästä.

" Lääkkeitä eivät suomalaiset tarvitsisi puoliakaan, jos kaikki söisimme riittävästi vihanneksia, hedelmiä ja marjoja."

Lääkeasioita ei kannata tällaiseen adressiin sotkea, eikä tehdä numeerisia tai liioiteltuja arvailuja kasvissyönnin eduista. Laadi uusi enemmän asiassa pysyvä adressi, niin allekirjoitan!

Pekka Lampelto
Adressin tekijä

#2 Re: Kommenttini

03.08.2010 08:21

#1: minä... - Kommenttini

Suositeelen perustamaan paremman itse, koska en tämän parempaan tällä hetkellä pysty enkä jaksa.

Itse näkisin, että tärkeämpää on näillä adresseilla huomion herättäminen kuin virallinen muoto.

Olli Soppela
Vieras

03.08.2010 12:17

Se nyt sattuu kyllä olemaan fakta, että jos ihmisten liikunta- ja ravinnetottumukset olisivat hieman maanläheisemmällä tasolla, meillä ei esiintyisi lähellekään nykyistä määrää masennusta, ylipainoa, verisuonitauteja, sydäntauteja, sokeritauteja, stressiä ja muita hyvin yleisiä "elintasosairauksia".

Epäterveellisiä elämäntapoja on hyvä verottaa, jotta saadaan yhteisvoimin sitten paikattua näiden tottumusten aiheuttamia haittoja. Kasvikset kelpaavat kuitenkin jokaisen ihmisen terveelliseksi pääruokavalioksi, ne ylläpitävät hyvinvointia eikä niiden viljely aiheuta lähellekään samanlaista kuormitusta ympäristölle, kuin lihan "viljely".

Terveellinen ja ympäristöystävällinen ruoka saa olla halvempaa, kuin epäterveelliset, terveyskustannuksia aiheuttavat kemikaalipommit!