Mainoskatkot pois Tv:stä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Mainoskatkot pois Tv:stä.

08.09.2014 10:12

Mainoskatkot tulee joskus jopa kesken repliikin. Jonkinlaisiksi mainoksiksi voisi varmaan laskea myös Yleltä tulevat täysin turhat tulevien ohjelmien puffit. Turhaa ajanhaaskausta. Nekin voisi lopettaa. Ehtiihän ohjelman nähdä sitten, kun se tulee. Ei niitä tarvitse heti kuoliaaksi mainostaa.

08.09.2014 12:03

Mainokset tuo kanaville rahaa. Rahalla tuotetaan tai ostetaan ohjelmia. Mutta jos haluatte katsoa testikuvaa suurimman osan ilta niin allekirjoittakaa ihmeessä. Palataan vaan takaisin 60-luvulle.

12.09.2014 09:59

Toki mainokset tuovat kanavalle rahaa, mutta ne voisivat olla järkevämmin esitettävissä, ihan kuten nykyäänkin eli ennen ohjelmaa ja ohjelman jälkeen. Ärsyttää hyvin paljon se, että elokuva tai mika tahansa muu ohjelma venyy sen takia kun mainokset katkaisee ohjelman aina. Varsinkin myöhään esitettävät elokuvat jaa monesti katsomatta loppuun, koska ei jaksa valvoa loppuun asti.

13.09.2014 07:07

Mitä hyötyä mainoksista olisi mainostajille, jos niitä ei tarvitsisi katsoa?

Sepi

14.09.2014 01:06

Ehkäpä "adressin" laatija haluaa rahoittaa kaupallisten kanavien ohjelmat ja toiminnan itse. Lienee kovapalkkaisessa työssä, sen verran suuria hengenlahjoja on tämän kyhäelmän rustaaminen vaatinut.

Toinen vaihtoehto on pitäytyä Ylen ohjelmissa, joita eivät mainokset katkaise ja Pikkukakkosen jälkeen ehtii vielä ajoissa nukkumaankin.

Tv:t pannaan

16.09.2014 15:33

60 luvulla oli paremmin kun ei tarvinnut tv:n edessä iltojaan viettää ja elettiin ihan OIKEAA ELÄMÄÄ!

Lupa saada katsoa ohjelmaa keskeytymättä

#7 Enough is enough

19.09.2014 08:05

Liika on liikaa. En oikein ymmärrä tuota 60- lukuun vertaamista.

Onko mainostaminen tv:ssa oikeasti muka niin kannattavaa kun yleisesti luullaan.

Minä ainakin vaihdan kanavaa saman tien kun mainoskatko alkaa.

Lisäksi maksu tv- kanavat ovat harkinnassa.