Narsistit suljettava laitoksiin lopuksi iäkseen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Narsistit suljettava laitoksiin lopuksi iäkseen.

Poikelainen S

06.01.2015 11:01

Ja mitäs sinä sitten tällä adressilla muka teet???

Vieras

#2 Re:

31.01.2015 10:22

#1: Poikelainen S -

En ole aloittaja. Narsistit aiheuttavat henkistä pahoinvointia (Rikoslaki LUKU 21 §5), joten tuon pykälän kahden vuoden ehdollinen ei riitä mihinkään. Tarvitaan tosiaan elinikäinen laitoshoito, jotta narsisti oppii.

kylmänkukka

#3 Re:

05.04.2015 10:10

#1: Poikelainen S -

Yritän saada oikeutta kärsimyksillemme, ole tehnyt monia rikosilmoituksia eikä vaan tapahdu mitään että pääsisimme tästä pirusta eroon. 20 vuotta on liikaa kun ei saa turvaa mistään. Poliisitkin se puhuu puolelleen ja yksinkertaiset naapurit.

Hidas Riiputus

#4 Narua

01.05.2015 05:40

Näillä tapauksilla on tapana hakeutua tiettyihin hommiin joista käsin voi leikkiä muiden elämillä, virkapaikat ovat nukkemestareille suosikkiduuneja.

Älä tuu pätee ilman infoo

#5 Muumit laaksossa

09.12.2015 13:06

Ei taida kaikki intiaanit olla teilläkään kanootissa. Onko teillä mitään ymmärrystä maailmanmenosta? Ette tule saamaan mitään aikaiseksi tällaisella "adressilla". Ei ole edes eduskunnassa lainmukainen. Miten määrittelisitte "narsistisen henkilön", jos teillä itselläkään ei ole tuontaivaallisen hajua koko asiasta? Oletan, että olette oman vaikean ja vailla ymmärrystä olevan persoonanne takia joutuneet omasta mielestänne kaltoin kohdelluksi jossakin elämäntilanteessa, josta olette tehneet oman johtopäätöksenne, että muissa on vika.

Narsismi on osa ihmisten persoonallisuutta ja käsite on laajahko. Se pitää sisällään mm. Itserakkauden ja itsensä arvokkaana pitämisen. Vain narsistisessa persoonallisuushäiriössä on kyse muiden ihmisten kustannuksella tapahtuvasta itserakkaudesta.

Hank

13.12.2015 14:49

Aiemmin myös vajakit suljettiin laitoksiin, eivät roikkuneet netissä p*ska-adresseja leipomassa...