Saudikirjailija Raif Badawi vapautettava

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Saudikirjailija Raif Badawi vapautettava.

Suvi Johansson
Adressin tekijä

20.01.2015 13:04

Allekirjoita vetoomus Raif Badawin ja sananvapauden puolesta!
laki on kova ja peruuttamaton

#2 Tuskimpa siinä auttaa maammelaulukaan

20.01.2015 13:41

Tässä tapauksessa on ilmiselvästikin ollut kysymys islamilaisten jumalan lähettämän profeetta muhamedin pilkasta ja halveksunnasta, josta on sitten langetettu tuomio.Ylensähän islamistisessa yhteisöissä muhamedin pilkasta saa kuolemantuomion,joka pannaan täytäntöön hirttämällä julkisella paikalla. Sanan vapaudessahan on kysymys taasen aivan muusta.

Suomessakin islamilaisuus leviää kulovalkean tavoin ja tuomioita varmuudella tulee myöskin suomalaisille, ne ovat auksi tappotuomioita ja kunnes he saanevat omanlainsäädäntönsä kootuksi suomenlainsäädännon piiriin niin tuomiotkin tulevat olemaan samat, koraanin mukaiset.

Suvi Johansson
Adressin tekijä

31.01.2015 17:35

Vielä viikko aikaa allekirjoittaa adressi Raif Badawin puolesta. Toimithan nopeasti!

Annukka

#4 Lisää tapoja toimia Raif Badawin puolesta

03.02.2015 07:19

Kiitos vetoomuksesta! Jos haluaa jatkaa toimintaa Raif Badawin puolesta, on vielä muitakin mahdollisuuksia: voi allekirjoittaa Amnestyn kansainvälisen vetoomuksen, lähettää palautetta Saudi-Arabian suurlähetystöön tai twiitata suoraan saudiviranomaisille. Kaikesta toiminnasta ja huomiosta on apua!

Linkki Amnestyn vetoomukseen + lisää toimintaohjeita: https://www.amnesty.fi/toimi-raif-badawin-puolesta/