Pohjois-Suomen joukkoliikenne tarvitsee rahaa!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pohjois-Suomen joukkoliikenne tarvitsee rahaa!.

Tarttis varmaan tehdä jotakin

#1 Huonosti kertyy nimiä.....

25.03.2015 21:34

Mistähän johtunee ettei ihmisiä kiinnosta tämä adressi? Onko olemassa myös paperiversio jolla myös kerätään nimiä?Jos pelkällä netti adressilla kerätään vaikuttaa aika aika toivottomalta saada edes kokoon sata nimeä.

ehkä

#2 Re: Huonosti kertyy nimiä.....

28.03.2015 19:40

#1: Tarttis varmaan tehdä jotakin - Huonosti kertyy nimiä.....

Aivan. Vanhuksilla ei useinkaan ole nettiä, mutta he kyllä joutuvat monesti turvautumaan julkisiin kulkuneuvoihin. Joko paperiversiota liikkeelle tai lapsenlapset avustamaan mummoja ja pappoja allekirjoittamisessa...?

Tarttis varmaan tehdä jotakin

#3 Re: Re: Huonosti kertyy nimiä.....

29.03.2015 09:26

#2: ehkä - Re: Huonosti kertyy nimiä.....

Ystävä hyvä, minkä takia luulet vain vanhuksien olevan sen ryhmän jotka ainoastaan käyttävät  julkisia kulkuvälineitä? On myös paljon muita joilla ei ole omaa autoa ja jotka ovat riippuvaisia yleisistä kulkuvälineistä, esim opiskelijat ja he jotka monista eri syistä eivät voi hankkia omaa autoa, ja joille yleiset kulkuvälineet ovat ainoa vaihtoehto.

Ehkä

#4 Re: Re: Re: Huonosti kertyy nimiä.....

29.03.2015 23:27

#3: Tarttis varmaan tehdä jotakin - Re: Re: Huonosti kertyy nimiä.....

Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia? En missään kohtaa edellistä viestiäni väitä vanhusten olevan ainoita, jotka käyttää julkisia. Jos tuntuu siltä, ettei jonkun kirjoitus heti avaudu, niin kannattaa lukea vaikka uudestaan ajatuksen kanssa. Opiskelijoilla on aika usein netti käytössään, mutta aika monella vanhuksella ei.

mattsonen

#5 Jokaiselle Vihannissa pysähtyvälle junalle bussivuorot

24.05.2018 15:47

Olen itse mennyt useasti junalla Vihannista etelään ja joskus lapsena Pohjoiseen. Jokaiselle Vihannissa pysähtyville ja pysähtyviltä junilta on oltava bussi ja taksiyhteydet jos ei käy niin sitten toinen vaihtoehto on Oulu