Maahanmuuttoviraston isovanhempiviha on häpeäksi Suomelle!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

07.03.2015 17:31



Vieras

#2

08.03.2015 16:00

On tosi häpeällistä, että kunnon mies käännytetään kuin rikollinen. Moni muu, joka ei elä lainkuuliaisesti, saa jäädä. Maahanmuuttovirasto teki hallaa myös miehen lapsenlapsille/lapsenlapselle. Toivottavasti tämä typerä ja tunteeton päätös perutaan.
whatever

#3 Re: MAAHANMUUTTOVIRASTO ON MENETELLYT AIVAN OIKEIN

12.03.2015 21:43

#1: PER SEAUKIINEN SUOMALAINEN EI HYVÄKSY ENÄÄ YHTÄÄN PAKOLAISTA - MAAHANMUUTTOVIRASTO ON MENETELLYT AIVAN OIKEIN 

 Hei olen entinen pakolainen, nykyinen suomen kansalainen. Sossuilta en ole saanut ikinä tukia (paitsi tietenkin alussa), muutakuin kalliiden pakollisten lääkkeiden kanssa joiden hankkiminen on elämästä ja kuolemasta kiinni. Käyn osa-aikaisissa töissä vaikka olemalla työtön saisin melkein saman verran rahaa. Sun kommentisi puistattaa mua kaikista eniten sen takia, että sä et tajua katsoa asioita mun silmin. Mä oon alottanu köyhänä ja epätoivosena "erimaalaisena", mutta kiitos suomen mulle annettiin mahdollisuus elää ja kouluttautua. Vaikka sitä rahaa ei vieläkään ole ja elän lasku-laskulta mä olen kiitollinen niille jotka mulle tän kaiken on suonu (koulutuksen + työt). Vaikka totta kai kaikki on itsestäni lähtenyt. Jos kaikilla olis sun asenne, olisin ties missä (kuolleena kadun ojalla kenties?). Joten mitäpä jos miettisit vähä muidenkin näkökulmasta - jos olisit heidän kengissään? Miltä tuntus nähä kun oma isä ja äiti jättää syömättä jotain puun kaarnaa, että sä voisit syödä sen heidän puolesta? Siskos kaivaa maasta jotain matoja ja setääs alistetaan jossain tehtaalla? Sori, oikeesti. Mähän olen päättänyt mihin maahan synnyin ja miten mun kotimaassa menee. Jokaisella on mahdollisuus elää ja mitä jos joku tuolla noin tarvitsisi kipeästi sen mahdollisuuden NYT? Herää..


Vieras

#4

14.03.2015 16:02

Isovanhempi ei ole ihmisoikeus.
Eihän?
Kestävyysvajeperäisen maahanmuuton lopettamishallitus 2015–2019?
"Vanhukset ovat kestävyystae", sanoi Vappu Taipale.
Mace

#5 Re:

15.03.2015 18:14

#2: -  

 Koko suku tänne meidän elätettäväksi? Ei ikinä. Adoptoi omaan perheeseesi tai maksa äijälle talo kotimaahansa jos kerran rahaa riittää.

ihmisarvoa pakolaisille

#6 Suomeen pakolaisia oikeasti haluavia tässä on hävettävä

18.03.2015 19:04

En halua allekirjoittaa tällaista addressia, jossa puurot ja vellit ovat sekaisin. Koska koko addressisysteemi on itse asiassa huuhaata ei mikään estä huuhaa-addressejakaan. Ja sehän on näppärää, jos jonkun pitäisi tehdä oikeitakin asioita eikä aina vain fiksata Hannaa harmittavia maailman epiksiä. Koska tämä aloite kommentteineen on kuin kuvaavasti maamme nimellä ratsastavalla keskustelupalstalla kelpaa varmaan omakin kommenttini.

 

Jos Hanna haluaa pakolaisten isoäidit Suomeen ja epälukuinen joukko ei halua käykö Hannan haluamiset muiden ylitse? Yhtä aikaa ottaminen ja ottamatta jättäminen ei käy päinsä, joten jotakuta tulee homma kismittämään. Laki tulee puoleenväliin, kun joku edes otetaan vaan mantereiden tyhjennys ei riitä kun Hanna etsii kaltoin kohdeltuja.

 

Lopuksi tärkein huomio: koko Suomen maahanmuuttopolitiikka tässä on häpeällistä. Joka iikka on sananmukaisesti jostain kotoisin (vastakohtana sille ettei olisi "mistään kotoisin"). Jokaiikalla on, tai voisi odottaa olevan kotiseutuylpeys ja laajemmin kansallisylpeys. Myös pakolaisilla. He varmasti kokevat kulttuurinsa vaalimisen arvoiseksi. Suomen maahanmuuttopolitiikka ja sitä suitsuttavat itse asiassa käyttävät näitä onnettomia ihmisiä pelinappuloina, egonsa, omatuntonsa, hoivaamisviettinsä, holhoamistarpeensa ja häilyvän itsetuntonsa pönkittämisessä sekä saadakseen huomiota itselleen näiden onnettomien kustannuksella. Liian usein asiaan liittyy omia, ja lopulta pelkästään itsekkäitä omia intressejä, esim. kyseenalaista poliittista kiipeilyä. Maahanmuuttajia sokeasti ja kuurosti Suomeen haluavat eivät pysty komplekseiltaan vastaamaan siihen mitä tasa-arvoisessa ja perustuslain mukaan tasavaltaisessa demokratiassa tehdään kun kaikki eivät ole juuri heidän kanssaan samaa mieltä. Heitä ei myöskään haittaa kun itseasiassa pakolaisen - kiistaton - oma ihmisarvo ja ylpeys ostetaan polkuhintaan sosiaalidemokratialla ja alistetaan heistä riippuvaiseksi vaalikarjaksi. Itseasiassa peräänkuuluttaisin tässä maahanmuuttajienkin omaa kapinaa heidän alistamista vastaan tämän epädemokraattisen rajallisen ja siksi(kin) kyseenalaisen marginaaliryhmän toimesta lopulta kantasuomalaisten piikkiin ja tapahtuen maahanmuuttajien omankin moraalinsa ja kunniansa kustannuksella. Kun suomalaistenkaan kannustinloukkuja ei pystytä purkamaan, ja maahanmuuttajia on saatava "kotoutettaviksi" (so. suomalaistettaviksi) mm. kotoutustuella on heidänkin osa alistua sossupummin asemaan. Käytännössä Hanna haluaa siis (kysymättä näiltä ihmisiltä) heidät Suomeen käytännössä sossupummeiksi ja langettaa siitä aiheutuvaa katkeruutta ja jopa rasismin nousua kuten voidaan arvata.

 

Tämä on se logiikka jolla Suomen maahanmuuttopolitiikka itse aikaansaa ja promotoi varojen väärinkäyttöä, hädänalaisten ihmisarvon polkemista ja suoranaista rasismia periaatteessa alunperin syyttömien päälle. Tätä kannattava porukka uhkaa tai suorastaan rikkoo perustuslain tasa-arvoista yhteiskuntajärjestystä ja niitä erilaisia YK:n ihmisarvojulistuksia ja muiden tahojen muita sopimuksia joita käyttävät keppihevosinaan oikeastaan vain aikaansaaden tai jouduttaen lopulta vain kurjuutta, köyhyyttä, hävitystä ja murhetta. Otatko sinä Hanna tämän kaiken todellakin kontollesi? Voiko hankkeestasi kohonneen verotuksen ja muut kulut ohjata suoraan sinulle? Ratkaisetko aikaansaamasi uudet ongelmat? Muussa tapauksessa: Häpeä!

 

 

Naapuri

#7 Järkeä asiaan

21.03.2015 12:25

Suomessa pitää luoda systeemi, että Suomen kansalaiset voisivat tuoda vanhempinsä Suomeen (mikäli vanhemmät ovan muun maan kansalaisia) mutta VAIN JOS ITSE PYSTYVÄT ELÄTTÄMÄÄN heitä. Pitää olla tarkoitukseen sopiva vakuutus, samanlainen kuten esim. Itävallassa tai jossain muissa EU maissa. Tämä liittäisi ihmiset tiukemmin Suomeen, kun koko perhe olisi Suomessa. Nykytilanteessa näiden Suomen kansalaisten on pakko olla lojaali myös toiselle maalle, missä vanhemmat asuvat, ja se voi olla turvallisuusuhka.

Naapuri

#8 Re: Suomeen pakolaisia oikeasti haluavia tässä on hävettävä

21.03.2015 12:39

#6: ihmisarvoa pakolaisille - Suomeen pakolaisia oikeasti haluavia tässä on hävettävä 

Miten tämä kommentti liittyy asiaan? Ukkohan oli tulossa Suomeen töihin huolehtimään omasta lapsenlapsesta. Miten pakolaiset tähän liittyy? Kommentoijalla itsellä purot ja vellit ovat sekaisin. Ja kyllä oma isovanhempi on lapselle parempi hoitaja kuin vieräs täti.


Vieras

#9 ????????????????

21.03.2015 18:08

Joku pakolainen väittää ettei ole saanut fattasta mitään..?Höpöhöpö,sitten kun äidit,isis,mummot ja vaarit ovat täällä molemmilta puolisoilta,elätteinä lapsien lisäksi,silloinko myönnetään että nyt pitäisi saada sos.huollon apua?Sitten serkut tänne koska samat isovanhemmatkin tms...