Mainos: Parhaat lehtitarjoukset / 7 päivää - 12 numeroa + reppu (19,90 €)

Adressi | Allekirjoitukset (1987) | Keskustelu | Tilastot

Keskustelu /Suomeen Hip Hop/Rap-radiokanava!

Asiallista keskustelua adressista Suomeen Hip Hop/Rap-radiokanava!.

Adressit.com:n ylläpito

#51 nrj

kuunnelkaa nrj:n nettiradiota, sieltä se hiphop kanava.
Roni Martiskainen (Askainen, 29.11.2008 19:22)

#52 Häh

Luulisin ,että radio kanavien suosio on laskussa. Ei ihmisten mielestä radiosta tule ikinä ihan sitä mitä haluaa. Miksi kuunnella radiosta kun on mp3 soittimia ja cd levyjä. Radio on aikansa elänyt.
Kim Yang (Vantaa, 29.11.2008 22:33)

jep tää ois hyvä, hip hop for ever! mut vittu ton adressin tekijän DMX, lil john ja ludacris ja kaikki muut vastaavat paskat vois kyl imee persettä... on olemassa myös paska TV mistä joutuu kuulee sitä paskaa koko ajan... pitäs tehä semmone radio kanava mis on aitoo hiphoppii, pete rock, 9th wonder, talib kweli ja kaikkii vanhoiki artistei niinku gangstarr, souls of minchief, eazy-e ja tommost. ihmisilt puuttuu aidon hiphopin valistus
Mauricio Fiestas (Pohjois-Haaga, 19.12.2008 22:49)

#54 No voi Kristuksen rektum

Mahdatte olla perseestä (itse olen siitä naapurista :) ), ostakaa levyjä! Ja musiikkimakua on moneen lähtöön, vanhojen rokujen on turha tulla kitisee viagroissaan, että kuinka perseestä se räppi on. Voitte kaikki yhteistuumin imeä mun ylimustaa neljäsenttistä :C
Mikäli joku musiikkityyli on kerta kaikkiaan omaan korvaan sietämätöntä eikä tällöin kukaan muukaan saa sitä kuunnella, niin ota toki yhteyttä. Annan tilinumeroni ja muutamaa euroa vastaan voin lähettää postissa teille narunpätkän missä on valmiina hirttosilmukka, tätä kautta musiikki (olkoon se sitten mitä tahansa) ei varmasti ole pitkään ongelma =)
Esa Arbelius (Kiiminki, 5.1.2009 13:42)

bassoradio ajaa asian jo.
jani kuusonen (lahti, 5.1.2009 16:17)

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy

Rekisteröityneet käyttäjät (Rekisteröidy käyttäjäksi)
Email
Salasana

Kerro tästä sivusta muille Facebookissa