JULKISET TYÖPAIKAT

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista JULKISET TYÖPAIKAT.

ei mikään siivelläeläjä

#1 Julkiset työpaikat

09.10.2015 09:39

On totta,että työtä tulee teettää kaikilla huijareilla,niin kyllä siinä läskit karisee ja kello alkaa laulaa aivan eritavalla kuten pitääkin.Presidenttikin on sanonut, vain työtä tekemällä Suomi pärjää,eikä huijaamalla ja suuria palkkoja ja eläkkeitä nostamalla.

Huijarit tuhonneet maan ja velkaannuttaneet, nyt pitäisi rehellisten työtätekevien tuunareiden nostaa maa takaisin jaloillee yhdessä maanvijelijöiden kanssa.

Persuloilla vastaanottokeskukset odottaa pakolaisia soppatykkeineen aivan tuhattolkulla,että kyllä ojankaivajia ja marjankerääjille työtä varmasti löytyy.En tiedä niinkää palkanmaksusta,Thaimaan palkat tulee rittää,ainakin ruokaa ja asuntoa vastaan tulee pystyy.Kyllähän pakolainen varmaan ruokansa edestä pystyy tekee työtä,eikä monikulttuurista puhumalla.

Näin talven tullen pakolaisillekin pilkit ja jäätuura.Kyllä muutamat sadattuhannet työllistyy varmuudella,onhan jäviäkin 130 000 kappaletta, jos yhdelle järvelle sijoitetaan 300 työhön,niin työllistyy 39 miljoonaa työtöntä ja Afriikassakin on vain vajaa 1500miljoonaa,niin loputkin työllistyisi vastaavanlaisiin töihin.  Marjojakin jää tänä vuotena keräämättä asiantuntijoiden mukaan,miljoonia tonneja.Jos jokainen marja otettaisiin metsistä talteen,tarvittaisiin kiinalaisetkin keräämään. Eikä mitään sossun tukiaisia tarvitse maksaa,sossuntyöntekijätkin työllistyisivät myös tuottavasti.Eikä mitään eläkkeitäkään tarvitsisi maksaa.

Tässä vain muutama esimerkki Suomen työmahdollisuuksiat. Viekää asiaa eteenpäin työtekijöitä sikiäviin maihin.