Vaadimme Poriin toimivaa eläinlääkärin päivystyspalvelua.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

29.12.2015 03:47


Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.12.2015 05:16



Vieras

#3

29.12.2015 05:28

Koska ell päivystys ei toimi lainkaan kuten pitäisi

Vieras

#4

29.12.2015 06:10

Koska asia on tärkeä

Vieras

#5

29.12.2015 06:15

Samoin nuo puhelinsoitot maksavat melkein 60-100€ seuraavassa puhelinlaskussa huomaa...

Vieras

#6

29.12.2015 06:35

Tärkeä asia...toivottavasti moni allekirjoittaa ja asia menee eteenpäin :-)


Vieras

#7

29.12.2015 06:43

Minulla vaihtelevia kokemuksia. Kerran saatiin kohtuullista kohtelua, mutta kerran oli niin mahdotonta kohtelua koiran omistajaa ja koiraa kohtaan että tein valituksen Porin kaupungille. Siellä vain valiteltiin, että ehkä eläinlääkäri oli jo niin väsynyt. Hei haloo klo 10 aamulla! Eläinlääkäri antoi koiralle jotain lääkkeitä eikä susotunut mitään kertomaan mitä antoi. Ei kuulu kuulemma minulle. Mitä jos koira olisi ollut allerginen? Päivystystapausta ei kuulemma olisi saanut tulla Poriin hoidattamaan kun emme ole Porilaisia. Minun olisi pitänyt etsiä Rauma-Huittinen linjalta tai Turusta tai Tampereelta päivystävä eläinlääkäri ja sitten pitänyt kait ajaa Porin Keskussairaalaan hoidattamaan itseni! Meidän keissi on niin pitkä ettei viitsi tästä sen enempää. Nyt Porilaiset pitäkää puolenne. On myös hyviä eläinlääkäreitä olemassa! Toivottavasti tämä adressi kantaa eteenpäin ja saatte sinne hyvän päivystävän eläinlääkärin.


Vieras

#8

29.12.2015 06:57

Lopetti kissamme antamatta ensin rauhoittavaa-ainetta, suoraan viimeinen piikki suoneen! 


Vieras

#9

29.12.2015 06:58

Porin päivystävän eläinlääkärin vuoksi menetin koirani. Munuaisvika jälkeenpäin todettu jota hän ei suostunut tutkimaan vaan määräsi kipulääkkeitä selkävaivaan.kipulääkkeitä jotka eivät sovi munuaisten vajaatoimintaa sairastavalle.. Nämä kaikki selvisivät vasta jälkikäteen kun koira jouduttiin lopettamaan turun tuhatjalassa.

Vieras

#10

29.12.2015 07:02

Mitään hyvää sanottavaa ei tästä päivystyksestä ole. Yritän viimeiseen asti välttää menemästä tuonne. Onneksi viime vuonna naapuri kunnan päivystävä suostui ottamaan meidät vastaan, kun koira loukkaantui päivystysaikaan. 

JV

#11 Re:

29.12.2015 07:15

#7: -  

 Jos eläinlääkäri on päivystänyt esim. kaikki edelliset yöt, niin hän voi olla väsynyt klo 10 aamulla! Ja jos sinun kuntasi ei ole tehnyt sopimusta Porin kanssa, niin miksi se on eläinlääkärin vika. Ota yhteys kuntasi päättäjiin..

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.12.2015 07:18



Vieras

#13

29.12.2015 07:20

Valitettavasti on samasta asiasta sanomisen varaa. Juurikin pieneläimet, hevosille olen aina saanut hyvää hoitoa.

Vieras

#14 Re: Re:

29.12.2015 07:23

#11: JV - Re:  

 Ne kerrat kun minä olen päivystysaikaan joutunut menemään eläinlääkärille, ei siellä olla paikalla vaan ollaan kotona ja sieltä lähdetään jos viitsitään. Eli varmaan nukkuu ja herää jos puhelin soi.


Vieras

#15

29.12.2015 07:28

Itsellä kaksi koiraa ja toivoa sopii, että itselle ei tulisi eteen vastaavaa tilannetta

Vieras

#16

29.12.2015 07:29

Porin kaupungin eläinlääkäripäivystys on täysin riittämätön eikä aina ehdi lemmikin kanssa toiselle paikkakunnalle, vaikka osoite ja puh.nro ovat valmiiksi katsotut.

Vieras

#17

29.12.2015 07:38

Porin päivystävä eläinlääkäri lopettaessaan lemmikkiäni ruiskaisi ainetta silmääni räpeltäessään, eikä näemmä osaa eläimiä muutenkaan hoitaa sillä soittaessa vastaus on "en osaa muuta kuin lopettaa sen". Joka ei sekään ole aivan hanskassa. Lisäksi tytöttelee nuoria naisia.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.12.2015 07:38



Vieras

#19

29.12.2015 07:39

Itse kyllä sen ainoan kerran kun pakon edestä jouduin kys. Paikassa koirani kanssa käymään saimme jonkin näköistä apua. Mutta palvelu oli huonoa. Kerroin koirani olevan ensimmäistä kertaa eläinlääkärillä ja että sillä on ongelmia luottaa ihmisiin historiansa vuoksi ja pyysin varmuudenvuoksi kuonokoppaa, en tätä saanut. Eläinlääkäri alkoi nopein liikkein häsätä koirani ympärillä ja vain arvata saattaa että koirani pelästyi ja näykkäsi eläinlääkäriä. Sen jälkeen sain vihaisen katseen ja kuonokopan ja saarnan siitä kuinka en hallitse koiraani että se ei voi olla minun ollenkaan. Ehkä en hallitsekkaan kun se pelkää ja ehkä siksi koska tunnen koirani pyysin tätä kuonokoppaa. Hoitajan roolissa toimiva nainen osasi kyllä kohdella pelokasta koiraa eikä ongelmaa ollut, mut aina kun lääkäri tuli lähelle alkoi koirani murista ja täristä selkeästä pelosta. Eläinlääkärillä ei siis ole minkään näköistä hajua siitä kuinka koiran kanssa tulee toimia.

Vieras

#20

29.12.2015 07:44

Tyttärelläni on koira ja se on myös tosi rakas meille siksi en toivoisi käyvän näin
Luulen, että nykyisen iäkkään eläinlääkärin palkalla saisi parikin nuorta aktiivia lääkäriä.

Vieras

#21

29.12.2015 07:46

Kun hätä on suurin on vaikea saada apua tai sitten avulla rahastetaan. Hätä ei katso kelloa ja jokainen elämä tarvitsee helpotusta kipuun ja särkyyn. Kunnon lemmikinomistaja ei halua pitkittää eläimensä tuskaa

Vieras

#22

29.12.2015 07:47

Elämet ovat tärkeitä perheenjäseniä. Täytyy löytyä 24/7 apu niillekin. Suututtaa adressin tekijän puolesta se miten hänen lemmikkinsä kanssa homma hoidettiin ja asiaan täytyy saada muutos.

Vieras

#23 Re:

29.12.2015 07:52

#16: -  

Vein ensimmäistä koiraani lopetettavaksi koska se kärsi liikuntakyvyttömyydestä ja oli iäkäs. Koira ei kuitenkaan ollut huonokuntoinen. Olinkin yllättynyt kun kyseinen "eläinlääkäri" totesi ettei koiran sydän enää kestä ja piikitti suoraan myrkkyruiskun ilman että olisi ensin rauhoittanut koiraa. Voitte vain kuvitella  eläimen tuskan ja minun tuskani kun jouduin sitä loppua katselemaan. Totesi sitten vaan ettei tainnutkaan olla niin huonokuntoinen koira kuin oletti ja vasta sitten antoi rauhottavaa kun oli jo myöhäistä.  Yritti säästellä lääkkeitä huonolla menestyksellä ..tämän muistan ikäni 


Vieras

#24

29.12.2015 08:01

Koen asian tarpeelliseksi myös omalta kohdaltani (lemmikkeinä kissa ja koira)
jkl

#25 Re: Re: Re:

29.12.2015 08:02

#14: - Re: Re:  

 Ei siellä ell olekaan paikalla yöllä vaan tulee tarvittaessa. Hän ei myöskään vastaa puhelimeen,  sen tekee hoitaja joka on klinikalla...Myös yöllä.