Pikkulahti

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pikkulahti.


Vieras

#1

13.06.2011 22:20

Testasin omalla nimelläni, ja nyt koetan poistaa sen. Leena

Vieras

#2

14.06.2011 06:28

Pikkulahden alue kuuluu kaikille Raahelaisille !!!
HHT

#3

14.06.2011 21:36

EI raahessakaan tarvi kaikkia rantoja rakentaa
säilytetään upeat rannat kaikkien iloksi

Vieras

#4

15.06.2011 10:22

sitä ei saa hävittää,se täytyy säilyttää,kun käymme sielä uimassa joka kesä...
taru30

#5 pikku lahti täytyy säilyä..

15.06.2011 10:23

hyvä..
ikuinen mökkiläinen+suku

#6 pikkulahti paras lahti

16.06.2011 12:46

olen jo oleskellut pikkulahden ja sen ympärillä 50v ja risat.uimasa käytiin takarannalla ja seminaarin rannalla penskana jo alle koulu ikäsenä.paras paikka on nyt tämä uinti tässä alkupääsä ja nuorille värkkäily paikkoja,niitä lisää ja meille vanhoillekin sinne peli ja istumiskatoksia ja penkkejä lisää.ei varmasto jää tyhjäksi vaikka ei talon taloa sinne tehdä.eikä saa tehäkkään.itse olen jo vanha ja mulla on mökki siellä jonka jo isäni rakensi sinne kun olin pikku flikka,siis yli 50v sitten.nyt on menossa neljäs sukupolvi sinne jo.
vaalit tulossa ensi vuonna

#7 Ei mökkiläinen

16.06.2011 23:33

Oli mökkiläinen tai ei, kysymys on Raahen kauneimmasta alueesta ja vetovoimaisimmasta kohteesta. Rantakatu via Pikkulahti. Odotan aina kesää, että saan nähdä sen kauneuden. Kaupungin kaavoitus on mennyt retuperälle. Kaavoitusasiantuntijaa vedetään kuin pässiä narussa. Missä luottamusmiehet ovat? Kuka tässä kaupungissa määrää?
Santra

#8 Virtaa akkuihin

17.06.2011 15:28

Asun puu-Raahessa ja Pikkulahti, Fantti ja Pitkäkari ovat tärkeitä virkistäymispaikkoja minulle. Kaupungin kupeessa oleva asuttamaton luonto on tärkeää säilyttää rakentamattomana, sillä siellä purettua stressit ja ladattua akut aivan toisella tavalla kuin rakennetussa ympäristössä. Kaupunki on tehnyt hienoa työtä alueen kehittämisessä virkistyskäyttöön. Liika pyynääminenkin on turhaa, luonnonkukka"nummet" on tosi ihastuttavia juuri nyt kesäaikaan. Vaikka kävisin kiertämässä saman lenkin joka päivä, se ei kuitenkaan ole sama. Luonto muuttuu vuodenaikojen mukaan tarjoten ihanaa eliksiiriään kaikille tasapuolisesti. Rakennettakoon kantakaupunki kuntoon perinteitä kunnioittaen, niin asukkaille jää kivenheiton päähän ainutlaatuinen virkistäytymisalue!
Teemu Kaukoranta

#9 Asiasta

25.06.2011 11:52

Rantakadun ja Pikkulahden yhdistelmä on niin kaunis ja ainutlaatuinen, että ei sitä saa hävittää. Täytyy sanoa, että kun kuulin tästä, olin aivan ihmeissäni. Kaupunki on panostanut että ranta-alueista saadaan viihtyisät ja kauniit, ja nyt suunitellaan niiden pilaamista? On vaikea löytää ihmistä, jonka mielestä Rantakatu-Pikkulahti ei ole Suomen kauneimpia alueita! Pikkulahdelta löytyy aktiviteettia kaikille ikäluokille, ja se on suorastaan erinomaista ulkoilualuetta.

YleX äänesti joskus Raahen suomen paskimmaksi kesäkaupungiksi. Itse nauroin tulokselle jo nuorena, juurikin Raahen rannan takia, joka on niin hieno ja lähellä keskustaa. Jos Pikkulahdelle rakennetaan, joudun valitettavasti yhtymään äänestystulokseen.

Vieras

#10

08.07.2011 00:50

Noin ainutlaatuista ulkoilualuetta EI SAA pilata kerrostalorakentamisella eikä muunkaan tyyppisellä rakentamisella!!! Sisämaahan päin on korpea yltäkyllin rakentaa!

Vieras

#11

05.08.2011 17:27

Samalla menisi paljon muutakin kuin pelkkä rata...

Vieras

#12

12.08.2011 23:55

Minä kyllä kannatan todellakin näitä, etenkin puutarha ohjelmia, mutta ei minulla ole varaa maksaa niistä. Kaikki puutarha ohjelmat saisi jatkua ja piiitkään !
Kiitos.

Vieras

#13

29.08.2011 17:43

EI TODELLAKAAN mitään KERROSTALOKOMPLEKSIA PILAAMAAN PERINNENÄKYMIÄ JA raahelaisten VIIMEISIÄ VIRKISTYSALUEITA kaupungin lähellä! Historialliset seminaarirakennuksetkin jäisivät täysin piiloon! PÄÄTTÄJÄT HEI!! ÄLY HOI, ÄLÄ JÄTÄ!!

Vieras

#14 Re: Ei mökkiläinen

29.08.2011 18:40

#7: vaalit tulossa ensi vuonna - Ei mökkiläinen

Olen täysin samaa mieltä!! Lähetin oman vastaukseni tänään, kommentti vaan taisi mennä vierailija-nimikkeellä.

Terv. Jukka


Vieras

#15

04.09.2011 21:39

Ei mitään järkeä rakentaa. Pikkulahti, Fantit, Pitkäkari on säilytettävä nykyisellään, kaikkien raahelaisten yhteisenä virkistysalueena. Tietäkin kuulemma siirretään entisen seminaarin puolelle!!! Täytynee pyytää museovirasto apuun, jotta vanha seminaarin alue pysyy koskemattomana.

Vieras

#16

11.09.2011 18:12

Minua mietityttää se, että kun siihen rakennetaan, niin sen jälkeen kerrostalon asukkailla alkaa armoton valitus rannassa järjestettävistä meluhaitoista eli niistä muutamista Raahen kesään kuuluvista juhlista. Ei saa enää järjestää Rantajazzeja, Raahefestivaaleja eikä varsinkaan nuorten Sulattoa.
Munaa!!

#17 Tyhmiä päättäjiä!!!

02.10.2011 20:14

Ihmetyttää että juuri tuohon paikkaa hallutaan rakentaa. Kaikkien kaupunkilaisten virkistyspaikka, ja uutuutena kiva frisbegolfalue. Ja kerrostaloja, miksi ei rakennettaisi telatekin/merikadunkoulun tai lukion kohdalla olevalle rannalle, siellähän ei ole mitään erityistä ja on vielä lähempänä keskustan palveluita. Lisäksi toivosi että keskustassa olevat tyhjät tontit rakennettaisiin täyteen ensin, palokunnankadulla, reiponkadun varrella sekä kauppakadulla. Onneksi vanhan maksiinin paikalle on nyt alettu rakentaa.

Vieras

#18 Merikaupunki?

03.10.2011 23:21

Ei voi kun ihimetellä Raahelaisten päättäjien muistin lyhhyyttä. Ei oo kauaa kun kehuskeli eräski kettu pikkulahden alueen merellisyyttä, ainutkertaisuutta ja sen kehittämisen tärkeyttä raahelaisten merellisenä "olohuoneena". Eihän täällä voi kohta katsella ja ihastella vesistöä kuin salaa jonkun pihamaalta.
hejari

#19 Lenkkeilijä

26.10.2011 13:31

Uskomatonta ajattelua päättäjiltä tuhota keskeinen virkistysalue Pikkulahden perukasta. Asuinkäyttöön nyt suunnitteilla olevan Kylmälahden alueen lisäksi voidaan ottaa Ulkofantintien pohjoispuoleinen alue, Takarannan alue, Preiskarin saari jne. Sopivampia alueita löytyy kaupungista vielä rajattomasti.
Rantasipi

#20 Pikkulahti

15.10.2012 14:01

EI rantarakentamiselle! Menetämme totaalisesti ne rannat, jotka raiskaamme rakentamalla asuntoalueiksi. Mm. rannan puusto suojaa meitä merituulilta. Rannat ovat yksi osa Raahen viihtyvyystekijöistä, joka on luonnonvaraa, ja meidän kaikkien asukkaiden ilmaisessa käytössä. Ilmastonmuutokset jo varoittavat meitä liian lähelle rantaa rakentamasta. Miksi uhmaisimme niitä? Miksi raiskaisimme rannat tulevilta sukupolvilta???? Vapaita asuntoja meillä on, kun vain tuomme ne esille asunnontarvitsijoille.
Raahelaistunut

#21 Pikkulahden puolesta

15.10.2012 19:04

Perheemme ihastui Raaheen muuttaessaan juuri Pikkulahden alueeseen. Vastustamme koko perhe alueen rakentamissuunnitelmia. Pikkulahden alue pitää säilyttää täysin virkistyskäytössä.
Pikkulahdenpuolesta

#22 Lisäystä tähän adressiin myös osoitteesta:

15.10.2012 23:45