Keskustelu /SM-Liigan pelit takaisin maksuttomalle kanavalle
Takaisin!!! takaisin!!! Ihan liian kallista! Esimerkiksi meillä, ei ole varaa ostaa canalia, joten joutuu aina netistä käydä kattomassa tulokset. ja pelejä yleensäkkin pääsen vain ehkä kerran vuodessa kannustamaan lempijoukkuetta, Sm-liiga takaisin maksuttomille kanaville!
Sara Heikkinen (Nurmes, 22.11.2006 18:04)
jokaisen suomen kansalaisen pitäisi saada katsoa sm-liiga pelejä maksamatta siitä mitään anteeni-tv maksuja
jorma erämies (helsinki, 3.12.2006 22:17)
Ennen mäki katoin SM-liigaa maksuttomalta!
Hanna Gröndahl (Sipoo, 17.1.2007 16:20)
Jos on tv-lupamaksun maksanut,miksi pitää vielä maksaa lisää.
Puppepojat maksaa lisämaksut,miehet EI
Raimo Vuorinen (Kaarina, 4.11.2007 21:49)
#5 tosi on
Olen lopettanut kaikenlaisen jääkiekon tukemisen,juniorijoukkueita myöten.Syynä on liigan siirtyminen maksukanaville.Miksi tukea toimintaa,joka johtaa vain ja ainoastaan kapitalistien ja markkinavoimien rahan keräykseen?
Teuvo Leppä (Ruokolahti, 7.11.2007 10:40)
Olen täysin samaa mieltä. Sm-liigaa olisi paljon hauskempi katsoa maksuttomilta kanavilta. Mutta EN ala todellakaan maksamaan!
Matias Parikka (Rovaniemi, 23.12.2007 23:32)
Olen samaa mieltä että pelit takaisin maksuttomille kanaville.
Typerää kun aluksi pitää maksaa tv-lupamaksu, sitten pitää ostaa digipoxi että näkyy televisio ylipäätään ja sitten vielä muutama kymppi kuukaudessa lisää jos haluaa nähdä jääkiekkoa=(
Kirjoitin adressin ja toivotan onnea nimienkeruuseen.
johan kallio (parkano, 11.1.2008 15:01)
#8 Ei missään nimessä
Menkää katsomaan pelejä paikanpäältä!
Sitä paitsi Sm-liiga menettäisi siinä hirveästi rahaa, jos jääkiekkoa näkisi maksuttomalta kanavalta. Canalin sopimus on niin hyvä, että siitä on hyötyä kaikille! Canal + on kova sana Sm-liigalle!
Maikkarin Hockey Nightille vahva ..|..
Hirveätä kuraa oli!
Niko Alasuutari (Espoo, 26.1.2008 12:15)
#9 Jos ei ole valmis
Jos ei ole valmis maksamaan muutamaa kymppiä kuukaudessa, että näkisi lätkää esimerkiksi paikanpäältä tai televisiosta, niin silloin ei tarvitse katsoa ollenkaan. Ihan turhaa vinkumista.
Niko Alasuutari (Espoo, 26.1.2008 12:17)
Tuleehan kerran kuussa Neloselta SM-Liigaa, mutta ei se pärjää ajalle, jolloin SM-Liigaa tuli maikkarilta joka sunnuntai. Olen ehdottomasti tämän adressin kannalla!
Jyri Kaivosoja (Porvoo, 23.2.2008 20:42)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
|
|