Victoria Milan sivusto pois Suomesta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Victoria Milan sivusto pois Suomesta!.


Vieras

#27

24.01.2012 22:33

antaa näiden sivujen olla olemassa ihan rauhassa vaan, ei kai se tälläsestä sivustosta johdu pettääkö vai ei!

Vieras

#28

29.01.2012 10:34

hyvä sivu ei adressia

Vieras

#29 Ei tällaisia addresseja

29.01.2012 10:48

Kyllä ihmiset jotka haluavat tällaista naurettavaa addressia ovat itse suvaitsemattomia ja toisten ihmisten ajatuksia ja mielipiteitä kunnioittamattomia saarnaajia. Lulette olevanne jotenkin yleviä, ja pah sanon minä. Miksi te sitten käytte tällaisilla sivuilla ei sinne ole pakko mennä ja sitten alkaa jeesustella muille. Ihmisiä ollaan kaikki virheinemme ja syntisiä kaikki. Jos oikein ymmärrän, niin Jumala itse näitä "ansoja ja houkutuksia" tänne laittelee, jotta ihmeset oppisivat virheistään tai sitten löytäisivät oikean rakkauden. Se millä keinilla se oikea parisyhderakkaus löytyy ei kaihda keinoa. Suurin kuolemansynti on minusta se että rypee koko elämänsä huonossa suhteessa, valehtelee siis itselleen ja kumppanilleen koko elämämänsä.
vm

#30 minä olen siellä

29.01.2012 11:19

Siellä on aivan tavallisia perheen isiä ja äitejä. Meitä kaikki yhdistää halu kokea jotain uutta ja enemmän. Olen käynyt treffeillä 5 miehen kanssa. Yhden kanssa luulen, että tästä tulee pidempi juttu. Asumme eri paikkakunnilla ja viestittelemme sähköpostilla ja soittelemme. Meillä on hyvä olla.
Toki ymmärrän myös moralistit. Mieheni kuitenkin tietää, että mieleni tekee suudella ja mahdollisesti harrastaa seksiä myös muiden miesten kanssa. Seksiin asti en ole vielä mennyt, mutta suudellut olen.
Myös oma seksielämä on parantunut.
jani

#31 hyvää mainosta!

29.01.2012 18:37

huippu sivusto. nyt saa seuraa korkeasti koulutetuista menystyvistä naisista jotka ei näe eikä saa tyydytystä bisnesmiehistä jotka on kokoajan matkoilla. treenatut kropat ja kissaeläimiä sängyssä:) ei noita kuppiloista löydä. suosittelen kokeilemaan ja niille jotka adressin takana ruikuttaa ku omapuoliso sivustoilla niin pitäskö katsoo peiliin missä vika? jos kakskyt kiloo eläman iloo tullut lisää tutustumisen jälkeen ni ei ihme et maistuu vähän tiukempi pakkaus ja viriilimpi:)
Pettä

#32 Hyvä sivusto

11.04.2012 23:44

Erinomainen sivusto, tämä on juuri mitä väljähtänyt parisuhde tarvii. Jos rakastaa vamoaan/miestään ja lapsiaan, mutta muutoin edessä olisi avioero koska suhteesta puuttuu se jokin eikä toinen ehkä alun perinkään ole ollut itselle se oikea, niin tämän sivuston ansiosta elämä voi jatkua normaalina ja onnellisena eikä kellekään koidu vahinkoa. Tämä ei ole edes pettämistä vaan normaalia kanssakäymistä, mitä ihmiset ovat tehneet läpi historian.
sinkkumies

#33

29.11.2012 04:20

Kävin katsomassa ko.sivuja.. Rekisteröidyin sinne, mutta onneksi en ladannut mitään kuvia tms.. Huomasin lyhyen ajan päästä, että tuo on aikamoinen rahaloukku... Mitä näin Googlella etsimällä löysin niin naisille ilmeisesti palvelu on täysin ilmainen.. Mutta kun itse olen mies ja rekisteröidyin miehenä niin lähes kaikki olisi maksanut siellä sivulla. Jotenkin kumminkaan minun mielestäni tuo on jonkinlaista syrjintää kun tasa-arvoista ei ole.

Tuli kumminkin selailtua hakua tuolla VM-sivulla. Huomasin sellaisin pikkuasian, että vaikka kuvia oli sutattu naamasta niin muutaman ihmisen niistä kuvista tunnistin ... ja mikä siinä on/oli kaikenlisäksi hassuinta: voi(n) ottaa toisella sivustolla ilmaiseksi heihin yhteyttä. Toki oli myös pari sellaista naista VM-sivulla, jotka ovat minuun ottaneet yhteyttä muilla sivuilla. (Seuraa siis itse ainakin löydän ihan ilmaiseksikin.)

Olin tuolla VM-sivulla rekisteröitynä alle tunnin ja sitten poistin profiilin. Otin ilmaisen poiston, joka poistaa profiilin. JOS sinne esim.kuvia lataa niin profiilin+kuvien poisto maksaa 30€..

En suosittele kenenkään rekisteröitymään tuolle VM-sivulle...
retu

#34

05.01.2013 10:51

Pois tällaiset. Miksei kirkko jo kommentoi tällaisia kuvottavia sivuja? Moraalittomuuden huipentuma.

Vieras

#35

03.07.2013 05:16

haluan lopettaa tilin

Vieras

#36

20.07.2013 15:47

Minusta on hyvä, että on olemassa kanava heille, jotka etsivät syystä tai toisesta itselleen seksiseuraa. En lähtisi tuonne, jos olisin uuden suhteen haussa. Mutta saatan haluta pelkkää seksiä. En halua etsiä sitä randomina baareista, vaan löytää miehiä, jotka ovat valmiita antamaan minulle, eikä muuta tarvita. Annan kotona myös miehelleni, mutta omista syistäni tarvitsen rakastajan. Tai ainakin jos päätyisin tarvitsemaan, menisin tuonne Victoria Milaniin. Onhan se niljakasta pettää omaa miestään, mutta jos saan asian sorvattua omassa päässäni niin, että se ratkaisu on enemmän ok, kuin erota, enkä tunne tarvetta tunnustaa pettämistäni toiselle, eikä hän tule siitä ikinä tietämään, niin katson, että haureus ei ole niin suuri synti kuin ajatellaan. Itsekin pidin sitä aikaisemmin synneistä yhtenä suurimpana, mutta mitä tiesinkään silloin omasta seksuaalisesta tarpeistani, en mitään. Ne eivät tule liitossani kenties toteutumaan ja mielestäni minulla on oikeus nauttia seksistä elämässäni, jos se ei tosiasiallisesti satuta ketään. Mutta kuten sanoin, olen vasta miettimässä asiaa, mutta en siis sano ehdottomasti ei sivuston käyttämiselle pelkän seksin hakemiseen. Suhdetta en tule hakemaan, se olisi kauhistus! Silloin perheeni hajoaisi. Ja huom, aion antaa miehellenikin.
Vikatikki

#37 Ihan täyttä kusetusta

23.12.2013 17:10

Ensinnäkään sivusto ei edes toimi kuten luvataan, ja sen lopettaminen on tehty mahdollisimman hankalaksi. Ja huippua on se että jos haluat poistaa koko profiilisi, on siitäkin vielä maksettava erikseen melkein kolmekymppiä. Ihan mafiahommaa!
Juhannushannu

#38 No mutta..

11.04.2014 21:13

Kuukauden jäsenyyden perusteella voin sanoa ettei tuo sivusto oikeasti edes toimi. Yksi kontakti koko aikana.
Ilmaiset sivustot paljon tehokkaampia, eikä niistä missään mainosteta pettämiseen perustumista..
jarmohoo

#39

22.06.2015 19:20

Tässä vielä lisätietoa adressin aiheeseen liittyen - treffipalsta varatuille. Tutustuminen auttaa mielipiteitä ja näkemyksiä muodostumaan selkeämmiksi.

Niksuliini

#40 VictoriaMilan

02.03.2017 17:23

ninde

#41

26.11.2019 14:21

Victoria Milan ei tuu poistuu täältä koskaan..