vapautus yle-verosta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista vapautus yle-verosta.

ollip1

16.12.2011 14:48

Maksukortit on keksitty. Areenaankin saadaan maksullisuus rakennettua kevyesti, jolloin kukin maksaa sen minkä katsoo oikeudenmukaisesti.
neljäsryhmä

#2 nelejä

16.12.2011 18:24

Unohdit neljännen ryhmän katsovat televisiota mutta eivät ylen kanavia / kuuntelevat radiota mutta eivät ylen kanavia / käyttävät nettiä, mutta ei ylen sivuja, mutta maksavat silti televisioluvan (hampaat irvessä).
Sokea

#3 Me neljännen ryhmän edustajat

16.12.2011 18:33

Olemme innoissamme kuulessamme radiosta...
laillisuutta tasapuolisuutta

#4 yle pitäisi pilkkoa

17.12.2011 20:35

Ainoastaan eduskuntaan sidoksissa oleva ohjelmatarjonta verollisekdi. Sub-tv ja kaikki muu viihde rahoitettava kuten kilpailevissa yrityksissä. Yleltä tulee paljon myös ala-arvoista ohjelmaa.
eukkopaha vaan

#5 hoo

17.12.2011 22:54

nyt on monta adressia menossa yhtäaikaa, jopa yksi vanha " YLEn Mediamaksua" vastaan, vaikka tarkoittavat varmaan tätä uutta Ylen veroa? He sais laittaa uudelleen tänne sitten, taikka tuohon "Ylen veroa" vastaan, siellä kohat 190 nimeä... Ja, kaikillahan EI nettiäkään. Missä voisi kaikki allekirjoittaa sitten nekin..? joku viisas kehittää jotain? tässä riisto-verossa me emme anna periksi, vai mitä !
Ei oo telkkaa eikä tarvita, pankoon sinnekin Yle jonkun rekisteröitymispakon missä näkyisi jos ei ole maksanut Ylelle! Me ei tarvita Yleä mihinkään. Jos se olisi lehtenä, niin en edes hyyskässä pyyhkisi p......... sillä, etten saisi tartuntoja mokomasta...

Vieras

21.12.2011 21:24

Pannaan nyt viellä joka kansalaiselle autovero pukinkonttiin kun kerran ollaan vauhdissa