vanhemmuusavustus

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista vanhemmuusavustus.

31.12.2011 13:53

vauvapakkaus tai vanhemmuuspakkaus ehdottomasti parempi nimi kuin "avustus". Avustus kuulostaa ikävähkön vanholliselta köyhäinhoidolta.
tasa-arvo

#2 vanhemmuusavustus

01.01.2012 20:22

KELA-PAKKAUS-VAUVANVAATETUS
(koska köyhiä eivät vielä kaikki ole)

04.01.2012 17:20

Hellre får det nog ha nåt med baby än föräldra, det är inte alla som har två föräldrar!
Ami

#4 Paljon melua tyhjästä.

07.01.2012 20:26

Kyllähän se niin on,että äitihän sitä lasta kantaa yhdeksän kuukautta, eikä isä. Hyvin se on kelvannut kaikkien meidän äideille ja käsittääkseni äitien äideillekin.Monissa maissa tällaista ei edes tunneta, joten yks hailee, millä nimellä sitä jaetaan.Tämä ei aja tasa-arvoista vanhemmuutta mitenkään, pikemminkin ärsyttää jonninjoutaviin pikkuseikkoihin takertuminen. Kun niitä on suurempiakin epäkohtia korjattavana.

#5 Re:

19.03.2012 19:35

#3: -

Alla barn har nog åtminstone en förälder, därav anser jag föräldraförpackning vara en lämplig benämning på understödet. Det är faktiskt föräldraförpackning jag använt hela tiden då det varit fråga om detta understöd, detta alltså utan att tänka på att den officiellt ännu kallas moderskapsförpackning.

olli

#6 Re: Paljon melua tyhjästä.

28.06.2012 22:54

"Kyllähän se niin on,että äitihän sitä lasta kantaa yhdeksän kuukautta,"

Voi kuinka raskasta. Oikein 9kk. Se mieshän ei tee mitään kotitöitä yms enempää naisen raskausaikana kuin ei-raskausaikana... Ei tässä ole kyse mistään raskausajasta vaan sen lapsen hoitamisesta synnytyksen jälkeen. Ei, se ei ole yksi hailee miten suomessa miehiä kohdellaan. Eiköhän miestenkin olisi aika päästä tasa-arvon piiriin. Itseäni ärsyttää aivan suunnattomasti tälläiset pikkuseikat, josta naiset olisivat nostaneet hirveän hulabaloon ja huutaneet tasa-arvoa. Kuvastaa aika hyvin naisten, kelan ja nähtävästi joidenkin miestenkin näkemystä siitä ettei se lapsi tee isällä mitään, isä on vain rahoittaja.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.06.2012 09:47