Mainos: Parhaat lehtitarjoukset / Kotimikro - 1 nro + USB-kaiutin (5,90 €)

Adressi | Allekirjoitukset (388) | Keskustelu | Tilastot

Keskustelu /Wolf's rain anime suomeen!

Asiallista keskustelua adressista Wolf's rain anime suomeen!.

Adressit.com:n ylläpito

Todella upeaa että tälläinenkin on tehty. Olisi hienoa saada se tekstityksillä.
Muuten, onko tämän Adressin laittanut liikkeelle Fang ja McRomu?
Hienoa. Tunnenkin teidät. Nettinimeni on Fuji. ^^' Autan tätä
adressia kaikin mahdollisin tavoin ainakin laitan buttonin sivuilleni.
Saara Rusanen (Sotkamo, 3.2.2007 12:02)

Kiitos. Juu, mehän me tämän adressin laitoimme.
fang Pajari (Lpr, 3.2.2007 14:29)

En tunne koko Wolf's Rainia Mutta oon nahny pikku patkia! On se aika hyva.. Olis kiva saada se Suomeen (Olikohan se jo suomes..?) Ja siin olis Suomenkieliset tekstit
Riki Vuorikari (Porvoo, 11.3.2007 13:59)

Toivottavasti ei todellakaan tule Suomeen, sillä onhan se jo nähty että suomalaiset eivät vain yksinkertaisesti OSAA suomentaa mitään mangaa/animea hyvin. On kyllä sellaista p**kalaatua että.

Raiskaisivat tämänkin, omasta mielestäni parhaimman animen mitä maa päällään kantaa. En allekirjoita.
emmi hyvärinen (nakkila, 26.3.2007 22:31)

hieno ajatus. mutta pitäisi ylipäätään enemmän kaikkea animea. niin DVD:nä kun tv sarjoinakin. suurin osa suomessa myytävästä animesta on ns. "mainstream animea", ei sillä etteikö sekin laadukasta olisi. mutta tosiaan olisi hienoa saada anime kokoelmaan evangelionien ja ghost in the shellien lisäksi muutakin suomennettua animea. vaikka kyllä englannilla pärjään... tosin kaikki ei. esim. mun pikkusiskoni on, kuten minä, henkeen ja vereen onepiece fani, ja sitä ketuttaa että se ei osaa englantia niin hyvin. siitä saa kuulla aina kun sanon sille että mee youtubeen kattoon sitä. sekin toivoo että esim. juuri one piece sarjaa esitettäisiin myös suomessa. niitä kyllä tulee jatkossakin tilattua ulkomailta mutta olisi se kyllä hieno kun voisi anttilaan tepastella ja upouuden muoveissa kiiltävän anime elokuvan SUOMENKIELISILLÄ teksteillä hakea. ja viestini ei ole näin pitkä vain koska ei ole parempaa tekemistä kuin kirjoittaa adressit.comissa kommentteja. (
pasi alakangas (helsinki, 2.4.2007 15:47)

#6 KIITOS!

toivotaan todella että tulis!Oon itekkin ajatellu tätä tosi montakertaa.
Eveliina Arokivi (Espoo, 9.5.2007 21:41)

Allekirjoitin.

Wolf's Rain on parhaita animeja, mitä tiedän ja tämä sarja olisi upeaa saada DVD:lle. Ostan heti, kun tulee. Pitää levittää tietoa tästä adressista muuallekin, sillä rakas Wolf's Rain pitää nähdä omasta TV:stä DVD:llä. Se anime on ihana siksi, että se kertoo SUSISTA.
Amanda Parviainen (Siilinjärvi, 10.7.2007 17:16)

Wolf's Rain on yksi ihanista animeista! Haluasin todellakin Suomennetun DVD Boxin, siis kannatan tätä! *Hipsii Kirjoittamaan Nimeä*
Manga . (Porvoo, 29.8.2007 18:36)

mista DVD boxeja voisi ostaa? itse haluaisin mutta mistään ei niitä löydy...
laura hiltunen (leksa, 17.9.2007 18:06)

Oon nähny kaikki jaksot mut vaan englanniks tekstitettynä... joten ois ihan kiva jos ne saatas myös suomeks tekstitettynä!
Heidi Makkonen (Polvijärvi, 1.11.2007 18:48)

#11 ????

kuinka paljo tähä on tarkotus saada niitä äänii ennenku tää lähetetään??:)
kirsi heinonen (kokkola, 12.11.2008 16:29)

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy

Rekisteröityneet käyttäjät (Rekisteröidy käyttäjäksi)
Email
Salasana

Kerro tästä sivusta muille Facebookissa