Wolf's rain anime suomeen!

Kitsune the Ookami no Yuujin ni

/ #21 Otsikko

21.07.2011 00:43

Juutuubista olen muutaman jaksoa katsonut, kun jäi kaihertamaan ikävä kiirehtimisen maku kaksiosaisen mangan tiimoilta - ja olenkin tähän mennessä saanut ainoastaan positiivisia yllätyksiä. Hahmot ovat heti alusta paljon syvällisempiä kuin mangassa, mielenkiintoinen miljöö pääsee oikeuksiinsa, juoni on joka tasolla mangasovitusta selkeämpi ja animaatiokin sitä vahvempaa tasoa. Niin, ja tietysti se musiikki. Sopii iip hyvin, ei onnistu olemaan häiritsevää ja vielä jopa Kaunista.

Tosiaankin allekirjoitin. Vaikken susi/koira-animen fani henkeen ja vereen olekaan, ei tästä voi olla pitämättä.

P.S. Heille, jotka eivät taho animua raiskauskäännöksillä suomeen: se on parempi kuin ei mitään. Petyin aikoinani FruitsBasket-boksin ostettuani subbauksien kohdalla, mutta olen valmis "kärsimään", koska kaupasta ostettaessa alkuperäinen tekijä saa palkkionsa = tuen animen tekemistä. YT ja muut videonjakelukanavat ovat pahimpia piratismin tyyssijoja, mutta niihin joutuu harmittavan usein tukeutumaan, kun haluaa tutustua johonkin animeen suomesta käsin... Ikävä kyllä en omista aluekoodit murtavaa konetta. Olisi unelma.

Kitsune toivottaa mukavaa loppuyötä muille yöeläjille <3