koirapuisto Pirkkolaan

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista koirapuisto Pirkkolaan.

05.02.2012 17:58

vaikkei ole koiraa niin kannatan koirapuiston Maunulaan !!

21.02.2012 09:09

Paikka olisi hyvä. Peukut pystyssä, että toteutuu.

27.03.2012 10:16

Paikka väärä, koirapuisto ei voi olla "paraatipaikalla" urheilupuiston keskeisellä sisääntuloalueella. Pirkkolantien eteläpuolella on tähän tarkoitukseen järkevämpiä alueita.

28.03.2012 23:30

Tämä on kyllä aivan erittäin tyhmä aloite. Melkoisen tyhmää kohkata koirien/koiranomistajien asialla, kun olisi paljon tärkeänpääkin parannettavaa vaikka kuinka paljon tässäkin kaupungissa. Eikö niitä koiria (jos niitä pitää kaupungissa edes olla kakkaa on taas nytkin joka paikassa) voi kuljettaa ihan normaalisti ulkona ilman jotain puuha alueita, joiden rakentaminen on kallista ja meidän kaikkien veronmaksajien maksettava. Maksakaa itse turhien koirienne aiheuttamat kulunne!
V-M

26.09.2012 21:40

Äänestä päätellen koko Pirkkola on yhtä koirapuistoa.

23.06.2016 08:00

Tällaisesta asiasta voi lähettää Helsingin kaupungin palautesivujen kautta toivomuksia, aloitteita ja parannusehdotuksia kaupungin omien palautesivujen kautta. Tämä asia varmasti kuuluu Rakennusviraston puisto-osastolle.

Kaikki aloitteet otetaan siellä käsittelyyn.

#7 Re:

23.06.2016 08:02

#4: -

Omalla puuha-alueellaan koirat saavat kirmailla remmittömänä kavereidensa kanssa.

Muut satunnaiset ulkoilijat ja kävelijät saavat kävellä omassa rauhassaan, kun koirat temmeltävät aitauksien sisäpuolella.