Suomen euroviisu karsinnan äänet uudelleen laskettaviksi

Jokke Hömppänen
Helsinki

#1

18.02.2007 13:55

Äänet on takuulla menneet väärin , koska äänestin itse Thunderstonea 5 kertaa.
Anu Janttonen
Viinijärvi

#2

18.02.2007 14:25

Tässähän on kyse siitä,että lovexin olisi pitänyt voittaa.
Lovex oli ennakkosuosikki ja lovexia on äänestetty niin paljon.
teidän fanin,joka käytti 50euroa lovexin äänestykseen,lisäksi useampi fani on lähettäny kymmeniä viestejä.
itse lähetin 10omasta kännykästä,5lähetti äitini.
Lovexia on äänestetty niin paljon,ettei ole mahdollista,että kaksi olisi mennyt edelle.
useampi ihminen on sanonut,että heille on tullut "äänesi on rekisteröity"-viesti vasta tuntien kuluttua,joten uskon,että kaikki lovexin äänestysviestit eivät ole ehtineet rekisteröityä.
Yleisö huusi siellä lovexia,lovexin biisi oli oikeasti kaikista parhain.
Lovex on tehnyt niin paljon voiton eteen,he antsaisivat voiton.
Ja uskon,että uudelleen äänet laskettua huomataankin,että lovexille tulee reilusti ääniä lisää,ne jotka siis eivät ole ehtineet rekisteröityä.
tälläistä vääryyttä en ymmärrä.
Jokke Hömppänen
Helsinki

#3

18.02.2007 14:29

Nyt nauran ja pahasti kyllä Thunderstonen olisi pitänyt voittaa.Niiden laulu oli parhain.Ja Thunderstonen laulaja Pasi Rantanen oli sitpaitsi Lordissa taustalaulajana.Muutenkin hyvä vaihtoehto , koska se on kunnon heviä ja on esiintynyt ulkomailla toisinkuin TeiniLovex.
heidi jokinen
turku

#4

18.02.2007 14:39

totaa,mikä "äänesi on rekisteröity" viesti???
Jasmin Antensteiner
Espoo

#5

18.02.2007 14:45

" TeiniLovex " <- joo, vähä vanhemmatki ihmiset kuuntelee lovexii, eipelkät teinit.

MUN MUTSIKI KUUNTELEE LOVEXII, EIKÄ SE O MUN MIELEST MIKÄÄ TEINI?

ottaa vähä päähä, et kaikki kannusti Lovexii, eikä se muka siltikää voittanu?
Salee kaikkii äänii ei oo laskettu, Lovex oli suosituin.

Äksillä oli tosi pettyny ilme, ku kolmanneks tulivat, vaik ovat tosi suosittui.
Eimitää vtun hevibändii euroviisuihi voilähettää, ei suomi voita uudestaa jos samanlaist musiikkii soittaa joka kerta.

Mitä Hanna Pakarine on tehny uransa etee?
Semeni idolssii, sattu voittaa. Sillä oli kaikki levytyssopimukset yms valmiina - äksät on sentään ite saanu kaiken aikaan.

Mäkään joo en ymmärrä tällästä vääryyttä.
Jasmin Antensteiner
Espoo

#6

18.02.2007 14:48

Äksät oli parhait, eimikää Pakarine tai Hevibändi.
Nythävettää olla suomalaine, ku joku Idolssist tullu wnb laulaja pääsee edustaa suomee - eikä oo ees raatanu sen etee mitää.
ÄKSÄT SENTÄÄN RAATO EUROVIISUIJEN ETEE.



Antti Makkonen
Hyvinkää

#7

18.02.2007 15:29

äänesi on rekisteröity"-viesti tuo tuli aivan heti sen jälkeen kun olit soittanut ,mutta et ole voinnut kuulla sitä siinnä hässäkässä.

ÄÄNET on LASKETTUaivan oikein

Ei se meteli ja huuto paikan päällä mitään tarkoita koska äänestäjiä on muuallakin kuin siellä.

Ei ole mitään väliä mistä voittaja tulee ,ja onko joku toinen tunnettu rajojen ulkopuolella vai ei.

Älkää valittako kaiki on aivan oikein, mutta teidän valitajien äänestämä ei vain nyt saannut tarpeeksi ääniä voittaakseen.

Joten ONNEA HANNALLE JA TOIVOTAAN PARASTA SIJOITUSTA VIISUISSA SULLE.
Marie K
kokkola

#8

18.02.2007 15:47

Minäkin äänestin useamman kerran lovexia eikä kertaakaan tullut mitään "äänesi on rekisteröitynyt" juttua. Kyllä sen kotona hiljaisuudessa kuulisi jos olisit tullut.
heidi jokinen
turku

#9

18.02.2007 15:53

nii mä en kans saanu kertaakaan sellasta viestiä..
Iituska ...
...

#10

18.02.2007 16:15

Olen aivan samaa mieltä, että lovexin olisi pitänyt voittaa.. mielestäni tässä on nyt jotain hämärää, koska aivan ÄLYTTÖMÄN MONI äänesti lovexia... pitikö saada joku viesti kun oli äänestänyt? minä äänestin pari kertaa, enkä saanut mitään viestiä!!??
JA KUULKAAS kaikki, jotka haukkuvat täällä lovexia! joku tuossa sanoi että lovex ei ole menestynyt hyvin ulkomailla! kannattaisko kumminkin tietää asioita ennne kuin avaa turpansa? nimittäin lovex sai juuri saksaan, itävaltaan ja sveitsiin albuminsa kärkilistoille! ja pojat ovat todellakin ahertaneet ja panostaneet viisuihin... :) he soittavat upeaa musiikkia suurella rakkaudella. ja se ei ole mikään teinix bändi! älkää haukkuko lovexia, kun ette tiedä siitä mitään!!
p.s. anteeksi saarna, olen vain todella vihainen tähän asiaan liittyen ;)
heidi jokinen
turku

#11

18.02.2007 16:18

noku osa on saanu sellasen viestin..et en mä sit tiiä. kumma juttu =(
Laura Meriläinen
Heinola

#12

18.02.2007 16:24

Kun tuonne soitti, piti pitää linjoja auki siihen asti, että sielä sanottiin "äänesi on rekisteröity" tms. Mutta kun lähetti viestin, sieltä ei tullut mitään, ellei kännykässä ollut pistetty välitystietoja. Mutta kyllä meiän Looooveksin pojjaat pärjää ilman viisujakin!!
Viivi Metiäinen
Lappeenranta

#13

18.02.2007 16:25

LOVEXIN OIS PITÄNY VOITTAA VARMASTI ÄÄNET LASKETTII VÄÄRI!!!!
Iituska ...
...

#14

18.02.2007 16:27

niinpä... ja moni äänesti kymmeniä kertoja..
heidi jokinen
turku

#15

18.02.2007 16:28

juu niin äänesti
Laura Meriläinen
Heinola

#16

18.02.2007 16:28

Kyllähän sielä erittäin moni äänestikin, mutta aina ei voi voittaa.
Sanna Halme
Lempäälä

#17

18.02.2007 17:25

Itse en saanut "äänesi on rekisteröity"-viestiä ollenkaan vaikka äänestin lähemmäs kymmenen kertaa! :o Kummaa...
maiju paavola
haapavesi

#18

18.02.2007 18:53

Lovexin ois pitäny voittaa!! Äänestin yli kymmenen kertaa
ÄÄNET ON LASKETTU VÄÄRIN
Jokke Hömppänen
Helsinki

#19

18.02.2007 19:04

Ei mikään Lovex kyllä Lovex on teinimusaa ahaa tääl on siis teinejäkin.
Marie Luukko
Hausjärvi

#20

18.02.2007 19:10

"äänesi on rekisteröity"-viesti?? jaahas.. äänestin lovexia yli kymmene kertaa enkä saanu yhtäkää äänesi on rekistöröity-viestiä.. lovex oli ennakkosuosikki, ei hanna voinu voittaa! ÄÄNET ON LASKETTU VÄÄRIN!!
Tiia -
Kouvola

#21

18.02.2007 20:23

En kyl tajuu tota lovexin haukkumista jokskuu teinibändiks.. mut niistä äänistä.. http://www.yle.fi/eurovision/main.php?id=2378 <-- tulokset. miten lovex voi tosta tolleenvaan retkahtaa vaik meni superiin 1,9 prosentin erolla hannaa ja thunderstonee oli eroo kuitenkii sitten jo 4,3 prosenttii..? ei lovex tietysti välttämättä voi voittaa vaik äänet laskettas uuestaan mut toiseks saatas päästä ton thunderstonen ohi. mut eipähän pojat saa samanlaista viisumainetta kuten esim. loordi ja kyl pojat pärjää ilman viisujakiin tuolla ulkomailla. <3
Tiia -
Kouvola

#22

18.02.2007 20:26

http://www.yle.fi/eurovision/main.php?id=2378 tossa siis se linkki niistä äänistä. ei voi retkahtaa tosta noin pahasti. mut ei lovex silti ois varmaa voinu voittaa mut toiseks kumminkii ois saattanu mennä. mut pojat pärjää kyllä ilman sitä viisumainettakiin ulkomailla. <3 (jos tää viesti menis nyt kokonaisuudessaa noihin kommentteihi.. :D )
Niko Hämäläinen
Kouvola

#23

18.02.2007 21:41

Mä äänestin Katraa noin 10 kertaa,eikä kertaakaa tullu sitä juttuu "Mielipiteesi on rekisteröity" Mä ihmettelin sitä,kun yleensä se aina tulee.Sit soitin mun kavereille et soittaa ja kokeilee et miten niille käy,nii niillekkää ei tullu sitä...Sitten vielä varmistaakseni soitin mun äitin puhelimesta Katran äänestys numeroon,eikä sitä ääntä vieläkään tullut!!!
Riikka Airisniemi
posio

#24

18.02.2007 22:46

minäkään en ole saanut yhtään äänesi on rekisteröity viestiä tms, vaikka äänestin sen 8 kertaa ainakin (omasta puhelimesta , muut sitten erikseen :D ) ! :o
Juha Nieminen
Lappeenranta

#25

18.02.2007 22:58

Mä äänestin kanssa Lovexia eilen. Soitin Lovexin äänestysnumeroon ihan tarkalleen kello 19:27 ja äänesi on rekisteröity-ääni kuului varmasti. Niin että puhelinäänestys ainakin pelitti.