Friggesby skola-Friggesbyn koulu

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Friggesby skola-Friggesbyn koulu.


Vieras

#1

04.05.2012 22:54

Kaunis, kodikas, tunnelemallinen koulu jossa itse aloitin koulun käyntini v.1964 jännittyneenä pienenä koululaisena. Opettaja hyvin koulutettu vastaan ottamaan uusia oppilaita. Minua otettiin avosylin vastaaan aloittamaan koulunkäytiäni vaikka olin ujo ja arka, joka oli suuri ensi askel rohkeata aikuisuuta vastaan.
Kun muutaman vuoden päästä vein esikoiseni kirjoitatumaan samaan kouluun niin miten ihanmpaa kuin sama ihana turvallinen opettaja oli vastaanottamassa meitä yhtä avosylin, niinkuin meidän kaksi nuorempaakin lasta,. Kiitos siitä ammattitaitoisille opettajille! Kaikki lapsemme ovat nyt aikuisia ja tasapainoisia kiitos siitä että heidän aikuiseksi kasvaminen alkoi niin idyllesessä, pienessä kyläkoulussa jossa on vankaaa ammattitaito sekä jokista pientä koululaista huomiodaan yksilölänä sellaisena kuin hän on yrittämättä muutta häntä muuksi. Perheemme Kiittää. Lasten suusta sen totuuden kuulee!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

05.05.2012 06:10


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

05.05.2012 06:12


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

05.05.2012 06:13


ohikulkija

#5 Ikävä tuo ranskalainen ja italialainen spam "roskapostimainonta"

05.05.2012 11:54

Kommentit #2 - #4 koskee kenkiä ja vaatteita. Massamainonta on roskapostia tällaisilla sivuilla, joilla om tärkeä viesti. Tosin en ole edes jaksanut seurata linkkejä, ties mihin johtavat. Poistakaa jos voitte.

Vieras

#6

05.05.2012 20:51

Skolan har erbjudit en trygg och bra lågstadiemiljö åt många ortens barn i många generationer. kvaliteten på undervisningen har alltid varit god, och skolan kan visa upp en mängd forna elever som klarat sig mer än väl i samhället.
Skolan fungerar även som ett vektigt centrum för hela södra Porkala.
Ytterligare bör man tänka på, att byggnaden försvinner ingenstans, och kommer att orsaka kostnader för kommunen bara som sådan, så vore det inte bättre att låta byggnade fungera som en bra skola, än att övergå till ett besvär för kommunen.

Vieras

#7

15.05.2012 11:22

Pienten koulujen puolesta.

Vieras

#8

15.05.2012 21:30

En liten skola är en trygghet, barnens skolväg är kort, alla känner varandra i skolan. Det bygger upp samanhetskänslan, och kamratskap.

Vieras

#9

18.11.2015 13:29

Olemme muuttamassa 2016 Kirkkonummen kuntaan ja haluamme kaksikielisen poikamme juuri Friggesbyn kouluun 2017!! Hän aloittaa eskarin 2016 Friggesbyn päiväkodin tiloissa.

Vieras

#10

18.11.2015 18:26

olen itse käynyt kyseistä koulua lapsena, luokat 1-4. Matkat kirkolle ovat pitkät ja rasittavat pienille. Vaikka taloustilanne on huono - eikös kunnan tehtävä on huolehtia kaikista asukkaistaan, niin pienistä kun suurista...

Vieras

#11

01.02.2016 17:33

Kummipoikani poikien koulunkäynti hankaloittuisi huomattavasti, jos he joutuisivat pieninä koululaisina käymään koulunsa heille kaukana, Kirkkonummen keskustassa. Muutenkin olen pienten yksikköjen kannattaja, niin koulujen kuin muidenkin julkisten toimintojen suhteen.