Tanskalainen FormLife ( Life Detox ja Corexin ) vastuuseen


Vieras

#51

05.07.2013 04:55

Tuota hyvitystä ei ole kuulunut, enkä sitä tule varmaan koskaan saamaankaan. Oli pakko kuolettaa kortit, ettei enempää ryöstetä. Olen palauttanut kuitenkin molemmat tuotepaketit koskemattomina. Jotenkin tämä asia jäytää ja mietinkin, miten ja minne vien tätä eteenpäin...
En ole katkera, mutta kuitenkin...

#52 Huijaus huipussaan

05.07.2013 08:41

Kävin katselemassa www.health-c-p.com sivuja. Siellä on ihan erilaista tietoa kuin siinä facebookissa olleessa. Tuolla sivuilla mainitaan yhden paketin ostovelvollisuus ja hinnaksikin esim. Life Detoxin kohdalla on mainittu 4+158 euroa. Tämä kaikki puuttui mainoksesta facebookissa. Suuri osa tilaajista on kai käyttänyt hyväkseen juuri tuota fb:n mainosta kuten minäkin. Sitä mainosta ei enää muuten löydy fb:sta. Menetin 237 euroa, vaikka palautin tuotteet.

Vieras

#53 Re: Re: TÄRKEÄ POINTTI

05.07.2013 08:47

#30: Mairka - Re: TÄRKEÄ POINTTI 

Tuon yrityksen kotisivuilta löytyy ainakin nykyisin maininta ostovelvollisuudesta ja Life Detoxin hintakin näkyy muodossa 4+158 euroa. Tilasin tuotteet fb:ssa olleen mainoksen kautta ja siinä tuota tietoa ei ollut. Uskalsinkin tilata, kun ajattelin, että ei sitoudu mihinkään jatkossa. Katinkontit...rahat meni kuin kankkulankaivoon. Palautin tuotteetkin...


Vieras

#54 Re: Re: Vastuuseen tämä "firma"

05.07.2013 08:51

#46: Pirliina - Re: Vastuuseen tämä "firma" 

 Kuka tai mikä tällainen Jaana on? En ole kuullutkaan tyypistä.

Bimbo

#55 Uskomatonta

14.07.2013 14:24

Miten tämän firman mainokset voi pyöriä edelleen Facebookissa ? Eikö hommaa saada mitenkään loppumaan. Olen palauttanut samana päivänä "ilmaiset" tuotteet kirjattuna kirjeenä takaisin kun postilaatikkoon ilmestyivät ja reklamoinut sekä kuolettanut kortin jo heti tuona onnettomana tilauspäivänä, joten eivät voi tehdä mitään varauksia tai veloituksia, mutta varmaan sieltä pamahtaa vielä se eka pakettikin, mitenköhän sen palautusvelvollisuus on kun en ole sitä tilannutkaan alunperin.
hapan

#56 virve

16.07.2013 04:52

nyt siellä facessa virve rostikin mainostaa yrityksen tuotteita, huh huh !!!
PikkuMyy

#57 Ko.yritys mainostaa myös rasvoja.

20.07.2013 16:53

Sama yritys mainostaa fb:ssä Dermoshop.com:in ja Finland Skin sivujen kautta A+ Advanced Anti Aging ja Iris Advanced Eye Gel. Sivut ohjautuvat edelleen sivustolle Fiksua kuluttajaelämää. Siellä ko.rasvoja maonostetaan 4e/tuubi. Sen jälkeen veloittavat luottokortin kautta tililtäsi 165e. Dermoshop.com:illa ei ole asian kanssa mitn tekemistä. Ovat laittaneet fb:ssä varoituksen kiertämään ko.mainoksesta.
Tästäkin oli keskustelu suomi24.fi,mutta ilm.ylläpito on poistanut koko viestiketjun,kun sitä ei enää löydy.

Vieras

#58

28.07.2013 14:53

Itse tein tilauksen ja vasta tilaamisen jälkeen tyhmänä luin näitä palstoja ja samantien kuoletin kaikki kortit, vielä ei ollut varausta kortilla ja toivon että ei tule olemaankaan kun niin nopeasti kuoletin kortit. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis vai miten se meni....

Vieras

#59 Re: Blondi

31.07.2013 07:53

#58: -

Täällä myös yksi, joka meni lankaan, hölmö minä. Googlasin firmasta, vasta kun olin tehnyt tilauksen. Kuoletin tänään korttini, mutta siellä on jo pari katevarausta. Aion tehdä reklamaation ja pyytää rahojen palautusta. Tuotteet palautan heti, jos niitä vaan tulee. Eiköhän tästä opita?

miekii

#60 Re: virve

14.08.2013 15:40

#56: hapan - virve

virve myös vastuuseen,kun mainostaa huijaria!