Keskustelu /Fall Out Boy Suomeen
Mä juttelin henkilökohtasesti bändin basistin(peter wentz:in) kanssa asiasta ja sanoi mulle että he haluaa soittaa ympäri maailmaa niin että kaikilla faneilla on mahikset kuulla heitä livenä, mutta suomen keikkaa ei ole tähän mennessä edes pohdittu.
damn!
yasmin moujid (helsinki, 14.7.2007 17:28)
Ne pelkää poroja :
Toni Kunnas (Vantaa, 15.7.2007 17:15)
No ehkä saattavat harkita keikkaa tännekin päin jos saadaan tarpeeksi nimiä kasaan. :]
Satu Salo (Turku, 16.7.2007 15:11)
ahahha..voi olla:D poroja..hah:D
niin nyt pitää vaan saada porukkaa allekirjottaan..mutta ei siinä ole järkee jos ihmiset ei kuiteskaa lähtis keikalle..vitsit..miksi suomen on niin vähän niitten faneja..?
yasmin moujid (helsinki, 16.7.2007 19:28)
kyl mä luulen kuulesh et sinne tulee pikkusen paljon väkee, siitä en murehtis niinkää. vaan siitä et onko ne tulos sitte viiteen vuotee, ei siitä ettenkö mä jaksais odottaa mut ois ihan nastaa aikasemminki...
Reena Karvonen (Helsinki, 17.7.2007 12:32)
No varmasti sinne tulee paljon, saihan My Chemical Romancekin melkein koko jäähallin täyteen ( ja vaikkei se ollut ihan täysi, pojat tykkäsivät. . MCR on kuitenkin semmoisen suurinpiirtein yhden kohdeluokan musiikkia, mutta Fall Out Boy on minusta monipuolisempaa ja tällä hetkellä saanut osakseen hirveää hypetystä.
Eiköhän sinne saada ihmisiä, kunhan vain ne tajuasivat, että kyllä me Suomen perkeleetkin niitä rakastetaan ihan hirmuisesti.
Lotta Pulakka (Kuusankoski, 21.7.2007 14:32)
#9 YES POXES!
Kyllä uskoisin että tulee Suomeen! Hesaan, Tampereelle tai turkuun, tai kaikkiin... Vaikka itse asun PIeksämäellä niin kyllä lähtisin täältä asti katsomaan sitä!
Taneli Paappa (Pieksämäki, 23.7.2007 01:33)
jep, kyllä mä lähtisin minne päin suomea vaan, mut ulkomaat on eri juttu.
yasmin moujid (helsinki, 29.7.2007 10:15)
Kyl mä ainakin jaksasin oottaa,jos FOB tulis vast jossai 5 vuoden pääst,nii mulle se ois hyvä,koska mä oisin silloo 18 : DD
Reetta Paananen (Vantaa, 7.8.2007 12:52)
asd, jos ne tulis vaik ruottiin, vai oliko ne jo ? :3
Lind Turtola (Helsinki, 10.8.2007 15:32)
ainiin ja, onhan fobilla paljon faneja, kaikki ei vaa välttämättä oo netissä pyörimässä ikäänsä. ^^
Lind Turtola (Helsinki, 10.8.2007 15:33)
Nyttenkun FOB tulee Venäjälle... Niin sitten ne olis käyny jo Ruottin ja Venäjän ja sit viel SUOMIII!!!
Taneli Paappa (Pieksämäki, 11.8.2007 18:00)
nii ja 19.8 ne on Saksassa!! Suutuin ku luin et ne menee sinne TAAS! tulis tänne. vissii menee Kielii ja sit ne menee viel Britanniaa...hemmetti tulisivat tänne mut tietty Suomi on aina viimesenä...YLLÄRI!
Sofi Hahle (Vantaa, 12.8.2007 21:58)
olen laittanut parille sivustolle tän adressin, toivottavasti tulee lisää nimiä ja paljon!
Tea Palomäki (Forssa, 11.9.2007 09:59)
Vitsi ku ois ihana ku ne tulis Suomee! Sit näkis ne vihdoin livenä. Pitäis vaa olla iha sika nopee, et saa liput! :D Lisää vaa ihmisii allekirjottaa!
Sofia Rantala (Helsinki, 27.10.2007 23:54)
Sehän ois aivan mahtavaa jos fall out boy tulis suomeen! Mä toivon sen levyn joululahjaks (infinity on high) koska siinä on ne kaikki 4 parast biisii! (thanks for the memories, This aint a scene, The take over, the breaks over ja the carpal tunnel of love)! fall out boy on just best vaik rupesinki fanittaa sitä vast jtn 1-3 kk sitte :>
Emma höpönpöppönen (Helsinki, 1.12.2007 13:55)
http://www.foorumi.info/falloutboy/
Annika Salonen (Helsinki, 5.6.2008 18:09)
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy
|
Tarjoukset edellyttävät kestotilausta, mutta tilauksen voi perua milloin vain.
Muut mainokset
- Monster.fi - Tuhansia työpaikkailmoituksia. Myös
kesätyöpaikkoja ilmoitettu.
- Sanapeli - Sanojen etsimistä erilaisilta ruudukoilta. Erittäin koukuttava peli.
|
|