RoPS:lle liigakelpoinen kotikenttä kaudelle 2008

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista RoPS:lle liigakelpoinen kotikenttä kaudelle 2008.

Terho Ryynänen
Nurmijärvi

#1 Ei kannata

09.08.2007 09:11

Sen sijasta, että käytäisiin veronmaksajien kukkaroilla, suosittelisin käymään otteluissa paikanpäällä.

Veikkausliiga toimii mielestäni aivan oikein asetettaessaan kelpoisuusvaatimukset liigajalkapalloilulle. Vaikka peli olisi hyvää, niin Rovaniemen keskuskenttä viimeistään onnistuu pilaamaan fiiliksen. Jos pääsarjan otteluissa käy 1000-2000 ihmistä, niin se ei kyllä vie eteenpäin suomifutista. Toisekseen, Rovaniemen palloseuran junioritoimintakin on ilmeisesti vaatimatonta, koska paikkakunnan pojat eivät pääse joukkueeseen pelaamaan. Miten sellainen luo futiskulttuuria ja tunnesidettä kotikaupunkin joukkueeseen?

Ropsin paikka on divarissa. Tai suosittelen käymään katsomassa otteluita paikan päällä, jotta liigapaikka voitaisiin ansaita.
Antti Alakangas
Rovaniemi

#2 Uuh

10.08.2007 13:05

Nurmijärven mies siellä kuules. Elikkäs mielestäsi liigapaikan ansaitsee ennemmin JJK ja KuPS joiden yleisökeskiarvo on korkeampi. Ja muut joukkueet voidaan jättää pois laskuista. Mikä on mielestäsi yleisömäärän raja sille että "saa" nousta.

Ja lainaan tuota sanomaasi:

"Rovaniemen palloseuran junioritoimintakin on ilmeisesti vaatimatonta, koska paikkakunnan pojat eivät pääse joukkueeseen pelaamaan. Miten sellainen luo futiskulttuuria ja tunnesidettä kotikaupunkin joukkueeseen?"

Hyvin tuo on luonu. Luuletko että täällä kävis yli tuhatta katsojaa pelissä jos RoPS rämpis pelkillä omilla Ykkösen keskikastissa ja sitä alempana. Sulla on aika heikot mietinnät. Vikiset omista junnuista ja sitten yleisömääristä. Kyllä se on niin että menestyminen lisää enempi yleisöä ku junnut. Miks tämäki tuhatpäinen joukko ei käy sitten katsomassa Rovaniemen muita pikkuseuroja esimerkiksi Lynxiä jos on niin jumalattoman kova hinku nähä oman kaupungin poikia. Ja huomautuksena että oma junnumme Turpeenniemi on ollut lähes joka pelissä avauksessa ja nyt Majavakin on saanut kokoajan lisää peliaikaa. Ja Peura.

jani takkinen
lohja

#3 meehän nurmijärvenmies kattoon pesäpalloa...

10.08.2007 23:50

Katsojakeskiarvoillahan se peliparanee, niinpä niin... kenttä pilaa tunnelman, niinpä niin... Jos ropsista puhutaan, niin kyllä seura on pieni mutta elinvoimainen. Kyllä Rovaniemellä on futiskulttuuria ja omia kannustetaan ihan erimalliin kuin joissain isoissa kaupungeissa. Jos pääsen pelejä katsomaan, niin menen katsomaan peliä vain pelin vuoksi. kyllä se pitäisi olla, vain pelilliset/taloudelliset kriteerit että liigaan voisi nousta. Onhan näitä hienoja esimerkkejä kups,jazz,allianssi jne... siinähän sitä elellään ylivarojen ja hyvin täytetään liigakriteerit? Kyllä sitä etelässä osataan katsoa pelejä kravattikaulassa, eikä huomata edes kun verkko heilahtaa jommassa kummassa päässä. Tervemenoa liigaan, niin pääsee etelässäkin katsoon laatujalkapalloa, sininen paita päällä....(ylpeenä)
Hannu Lehtelä
Rovaniemi

11.08.2007 04:02

En voi kuin ihmetellä Rovaniemen kaupungin arvomaailmaa,joka jättää sadat ja sadat juniorijalkapalloilijat vaille harjoittelupaikkaa ,ja mahdollisuutta nähdä omat idolinsa pelaamassa huippujalkapalloa rovaniemellä.Itse pääsin kulttuurin sisälle katsomalla Matinlassin,Kallion,Tegelbergin,Himangan,Kovaniemen,Poutiaisen,Pollackin,Siitosen,
yms. yms yms. pelejä ja toivoisin rovaniemen kaupungin ottavan sen verran itseään niskasta kiinni ettei menetettäisi yhtään jalkapallosukupolvea.Vahingontekijöitä meillä on jo tarpeeksi.