Kesäloma elokuun loppuun asti

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kesäloma elokuun loppuun asti.

Krista 12v
Vantaa

#1 Kannatan!

10.08.2007 15:15

Loistava idea! On totta ettei vaan jaksa tehdä tehtäviä kun on kuuma. Ja miksei 3kk joka vuosi! :) T: Koululainen Krista 12v
Veera Törmä
Adressin tekijä

#3 Hei.

10.08.2007 21:18

Aion lähettää adressin varmaan suomen jollekkin opetushallitukselle tms. Onko ideoita tai www-osoitetta jonnekkin opetusjuttuun?Näytän kyllä opettajalleni ja kavereilleni.
Rose Oaks
Tku

#4 2 kk se pysyisi kuitenkin.

10.08.2007 21:28

En usko, että he reagoisivat positiivisesti 3 kk kesälomaan. Kyllähän se kesäloma voi jatkua elokuun loppuun saakka, mutta sitten kesäloman pitäisi alkaa vasta kesäkuun lopussa.
Mä oon iha tyytyväinen nykyiseen menetelmään.
(Toivoen 15-vuotias)
Veera Törmä
Adressin tekijä

#5 Moi....

11.08.2007 09:53

Eivät välttämättä reagoikaan, mutta yritetään ainakin.Eivät varmaan soisikaan meille ihanaa pitempää lomaa, koska haluavat vain mallikelpoisia hikareita tänne Suomeen.Ei käy! Joka toinen vuosi kyllä saisi sitten olla se 3 kk loma,katottuna esim. milloin on lämmintä!

Pidetään peukkuja pystyssä :))
Rose Oaks
Tku

#6

11.08.2007 15:48

Jee, siis tottakai aina saa yrittää, eikä mua sinänsä haittais vaikka loma olisikin 3kk pitkä ;D
Mut jos olisi 3 kuukauden pituinen, niin sitten lauantaisin pitäisi mennä kouluun, ei kiitos. :/
Perttu Vedenoja
Kalajoki

#7

15.08.2007 00:40

Kai te tajuatte, että jos sattuisi jotain niinkin epätodennäköistä kuin kesäloman jatkaminen elokuun loppuun, ne ylimääräiset kaksi viikkoa ovat muista lomista pois.

Tämä yksinkertaisesti siitä syystä, että koulujen lomapäiviä on jokaiselle lukukaudelle vain rajattu määrä, jonka takia siis - kuten jo mainitsinkin - päivät otetaan jostain muualta, kuten syys- tai urheilu/"hiihto"lomalta, tai sitten viikonlopuilta.
Avenger9000

#8

02.01.2022 20:27

alle kirjotan!