Eläinrääkkäyksestä vähintään vuoden ehdotonta vankeutta.

Janne Korhola
Lappeenranta

28.01.2008 18:34

Ai että pistää vihaks tollanen eläinten kohtelu.... ;(
Laura Lehtonen
Raahe

11.12.2008 16:20

siis aika niinku ihanasti kirjotettu toi, d44
eveliina mantila
Vieras

#3 Eläinrääkkäyksestä suurempi rangaistus!

26.10.2010 23:09

olen sitämieltä että on säälittävää satuttaa suunnilleen puollustuskyvyttömiä kaiken laisia eläimiä! se on raha raha vain miä niissä hulluja imisiä kiinnöstaa! eikö enää muulla ole väliä tässä maailmassa, ja sen lisäksi että niistä tehdään turkiksia niin ne vielä elävät kun turkit vedetään ymmärtääkö kuinka kivulias tuska se on kokea kun sinut nyljetään! jtn toivoisin turkisten teosta laitonta ja hylkeen metsästyksen menevän pois harrastyksena ja kaikkee hyvää eläimille paljon paljon suurempi rangaistus ihmisille jotka satuttavat eläimiä!!! minun mielestä pitäisi saada ihmisen sama rangaistus ja tuska minkä on eläimelle aiheuttanut!!!! ja muuten en ees attonu ku 5 sekunttiii tota ja pistin pois toi on niin hirveen näköstä ku näkee et se eläin itkee kivusta ja toivoo armoo mut silti pistetää hännästä roikkumaa hakataan pesismaillalla/kepillä päähän ja paiskotaan maahan revitään nahat oikeesti niin VITUN SÄÄLITTÄVÄÄ KU TOI ONKAAAN tekis mieli saada se ilo kun se näätä nylkee sen ihmisen hakkaa sitä kepillä päähän ja päätä maahan