More Ginga Densetsu Riki

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista More Ginga Densetsu Riki.

Njäh

#1 Minne...

02.11.2012 11:13

Minne tämä lähetetään, jos saadaan paljon nimiä?

Vieras

#2

02.11.2012 11:33

Takahashille ja GDR:n kustantajalle? :)
taigin

#3

02.11.2012 11:57

Minä itse asiassa kysyin tämän saman kysymyksen itse Takahashilta ja hänen kustantajaltaan Animeconin fanitapaamisessa ja silloin vastaus oli että ei, GDR ei jatku ja that's it. Mutta ainahan sitä saa toivoa! Jos mielipide olisi vaikka muuttunut. :)
Njäh

#4 Re:

02.11.2012 12:10

#2: -

Ihan adressin ylläpitäjältä olisi kiva saada vastine

Tora

#5

02.11.2012 18:50

Ofcurse we want more! Between Shiro's death till about he met Fuji or the memory loss after the fall into the ravine till the gathering of males (meeting Sniper etc).

Vieras

#6 Re: Re:

04.11.2012 19:42

#4: Njäh - Re:

Häneltä juuri sait sen. XD


Vieras

#7 Re:

04.11.2012 19:45

#3: taigin -

Juu, itse asiassa tästä vähän tulikin idea adressille, kun Takahashi itse jossain totesi, ettei GDR jatku, "koska muistinsa menettänyt Riki ei olisi kiinnostava hahmo." Toki kunnioitamme Takahashin päätöstä, mutta adressi kootaan, jotta voidaan osoittaa, että ainakin faneista olisi kiinnostavaa lukea lisää Rikin vaiheista, jospa se vaikuttaisi hänenkin mielipiteeseensä. :)

Hanna Mäkinen
Adressin tekijä

#8

06.11.2012 12:42

Adressi lähetetään herra Takahashille (kustantamon kautta) vuoden 2013 alkupuolella, jos nimiä tulee ainakin yli 200. Mestari itse ilmoitti Suomen vierailullaan, ettei GDR jatku "koska muistinsa menettänyt Riki ei olisi kiinnostava päähenilö". Tällä adressilla halutaan ilmaista, että ainakin meistä faneista olisi kiinnostavaa lukea Rikin vaiheista GDR:n ilmestyneen pokkarin ja GNG:n villikoiratapahtumien väliseltä ajanjaksolta. Toivon mukaan tämä antaa herra Takahashille syyn harkita asiaa uudelleen, kun tietää, että ainakin meitä faneja kiinnostaisi tämä.

 

^ Lisätty adressin yhteyteen. :)


Vieras

#9

06.11.2012 18:26

Tämähän olisi itsestään selvyys, eli toivoisin tämän toteutuvan. Ja jokainen Hopeanuoli-sarjan fani kiittäisi tästä mahdollisuudesta saadessaan lukea Hopeanuolen isän - Rikin seikkailuista hänen huimassa nuoruudessaan.

Vieras

#10

09.12.2012 19:15

Tähän adressiin vois lisätä toivomuksen Takahashille kertomuksen Ginin johtajuusajoista ennen Weedin syntymää ja Sakuran kanssa yhteisiäaikoja, Shin Gaiden 3? :D
adressin tekijä

#11

09.12.2012 22:49

Jälkikäteen on vähän paha mennä lisäämään asioita, kun moni on jo allekirjoittanut. Mutta toki voisi saatekirjeeseen laittaa listaa, mitä muita juttuja eri fanit ovat toivoneet - siinä toivossa, että saadaan 200 nimeä (mainostakaa adressia Ginga-faneille!) ja adressi lähetettynä saavuttaa herra Takahashin. :)
Fazi

#12

28.01.2013 00:53

Huugghh, jos herra Takahashi on nimenomaan sanonut että Rikiä ei tule enempää, niin ehkä kannattaisi hyväksyä se. Ihan vaan ettei tarvitse sitten jälkeenpäin kitistä että "Me tehtiin addressi ja kaikki eikä se siltikää tehny sitä lisää bäääwwww ;____;"
Äffä

#13

13.02.2013 22:41

Fazi hyvä, pyytäisin, että lukisit tuon adressin kuvauksen. Kai sitä nyt saa sentään ilmaista, että kiinnostusta fanien taholta olisi? Eihän se pakota Takahashia yhtikäs mihinkään. Ei se ole mikään pyhäinhäväistys. Tsiisus. o_o