Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

#21651 Re: Re: Re: Re: Huhheijaa ja rommia pullo!

29.09.2013 17:17

#21650: - Re: Re: Re: Huhheijaa ja rommia pullo!

Maistraatissa homman hoitaa vaikkapa henkikirjoittaja. Nyt on kyse siitä ihan ilman aamenia - jokainen saa omat aamenensa hakea, mistä huvittaa.


Vieras

#21652 Re: Re: Re: Huhheijaa ja rommia pullo!

29.09.2013 17:25

#21647: - Re: Re: Huhheijaa ja rommia pullo! 

"Niin, paitsi avioliittoon ei rakkaansa kanssa pääse. Syrjintä on muutenkin suhteellisen arkipäiväistä. Tasa-arvo on itse asiassa erittäin hyvä perustelu."

Ei pääse, ei, koska avioliitto on määritelty vain naisen ja miehen väliseksi liitoksi, jollaisena sen tuleekin vast'edeskin säilyä. Avioliiton määritelmään ei kuulu samaa sukupuolta olevat suhteet. Nämä (marginaalit poikkeustapaukset) ovat aivan toinen asia, jollaisissa eläville on jo annettu täydet oikeudet rekisteröidä suhteensa.

Nykyinen tasa-arvoinen avioliittolaki on kaikille naisille ja miehille tasa-arvoinen. Mitään uutta "tasa-arvoista" avioliittolakia ei tarvita hyvän nykyisen voimassaolevan lain korvaajaksi.


Vieras

#21653 Re: Re: Re: Re: Huhheijaa ja rommia pullo!

29.09.2013 17:30

#21650: - Re: Re: Re: Huhheijaa ja rommia pullo!

 

Tässä on kysymys siviilivihkimisestä, jota papit eivät voi tehdä.

 

 

 

 

 

 

Media on arvoromuttaja!

#21654 Zombi, homo, feministi...

29.09.2013 17:53


Tänään kaatui mun "kuppi" Ilkka-lehden lukijana!!
Kuka maksaa/korjaa m.m. tämän lehden kylvämän "sadon"?

Vieras

#21655 Re: Re: Homo homouden asiantuntijana

29.09.2013 18:08

#21641: - Re: Homo homouden asiantuntijana

 

Kiitos kovasti kommenteistasi!

Kiinnostaisi tietää,  oletko analyytikko,  ainakin pitkänlinjan terapiatyössä ollut.  Tämä viimeinen lauseesi oli erittäin osuva:

"Jos homous on keskeneräisen prosessin tulosta, homo itse ei ymmärrettävästi osaa nähdä koko kuvaa; sen näkee vain yksilö, joka on kulkenut tien "loppuun asti", eli edennyt biologisesti tarkoitukselliseen lopputulokseen, suvunjatkamiseen kyvyllisen sukupuolisuuden tilaan."

Onko tiesi varrelle tällaisia kulkijoita osunut?   Heillä olisi varmasti todella paljon sanottavaa.  Itsekin olen joutunut näiden asioiden kanssa tekemisiin,   ja koen erittäin realistiseksi arviot kehitysvaiheiden keskenjäämisestä,   sisäistämisvaikeuksista ja muista perustavaalaatua olevista aukoista elämän kaaressa.

Sen enempää niitä tässä kuvailematta,  sain  kokea tällaisen voimakkaan tunnesuhteen syntymiseen poikkeukselliseen kohteeseen,  nimittäin Jumalaan.  Sen sanovat jotkut ulkopuolelta muuttaneen persoonalisuuttani ratkaisevasti.   Silti tiedän,  että monet tärkeät  asiat ehkä jäivät tavallaan elämään  vajavaisina,  mutta tunne-elämä ei ole enää sidottuna näihin korvike objekteihin.  Ja se on pojat  vapautta se!



Vieras

#21656 Re: Zombi, homo, feministi...

29.09.2013 18:10


Vieras

#21657 Re: Re: Re: Homo homouden asiantuntijana

29.09.2013 18:18

#21655: - Re: Re: Homo homouden asiantuntijana

Kyllä tuo tyyppi tuntuu olevan psykoanalyyttisen koulukunnan edustaja terminologian ja edustamansa paradigman perusteella. Toivottavasti hän kuitenkin ymmärtää edes pysyä poissa homojen kaikenlaisesta psyykkisestä käsittelystä, sen verran karmaiseva on tuo vanhentunut "kesken jääneen kehityksen" teoria. Voisi hän ehkä myös päivittää kesken jäänyttä tiedonhankintaansa tästä asiasta, jottei laukoisi noin levottomia täällä ihan kaikkien silmien alla.


Vieras

#21658 Re: Tasa-arvoisen avioliittolain analyysi

29.09.2013 18:23

#21626: - Tasa-arvoisen avioliittolain analyysi

Nainenhan siinä on taas omenaa tarjoamassa.


Vieras

#21659 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re....Entä tätä ?

29.09.2013 18:29


Vieras

#21660 Re: Re: Tasa-arvoisen avioliittolain analyysi

29.09.2013 18:32

#21629: - Re: Tasa-arvoisen avioliittolain analyysi

Lähtekää pois Baabelista, mitä tekemistä teillä on heidän kanssaan.


Vieras

#21661 Re: Re: Tasa-arvoisen avioliittolain analyysi

29.09.2013 18:34

#21658: - Re: Tasa-arvoisen avioliittolain analyysi

Ja 'kuka' sen naisen takana, tai mikä?


Vieras

#21662 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re....Entä tätä ?

29.09.2013 18:34

#21659: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re....Entä tätä ?

Niinpä: Mitäs logiikasta ja faktoista, kun sulla on toi usko.....


Vieras

#21663 Re: Re: Re: Re: Homo homouden asiantuntijana

29.09.2013 18:35

#21657: - Re: Re: Re: Homo homouden asiantuntijana

 


Mutta jos et piä nin kiirusta tuossa määrittelyssäsi.  On nimittäin tosi ero siinä,  jos joku pääsee perille asti  ja toinen puoleen väliin.   Mietityttää,  kuinka paljon nimittäin keskeneräiset kehitystehtävät tuottavat psyykkistä ahdistusta.  Joten jos joku,  mitä nyt pidetään  vakiintuneena olotilana onkin rapulle jäämistä.  Kyllä kai silloin ollaan perusteellisesti pielessä,  jos sen mukaan aletaan muuttaa yhteiskunnallisia instituutioita.  Kun muutostarvetta olis jossain muualla,  vai mitä?

Tosin,  mahtaneeko terapiajärjestelmä pystyä näitä rakenteita uudelleen korjaamaan.  Korjausrakentaja - eikös tässä olisi osuva titteli tai tehtäväkuvaus ihmissuhe- ammattilaisille?




Vieras

#21664 Re: Re: Re: Re: Re: Homo homouden asiantuntijana

29.09.2013 18:38

#21663: - Re: Re: Re: Re: Homo homouden asiantuntijana

"Korjausrakentaja - eikös tässä olisi osuva titteli tai tehtäväkuvaus ihmissuhe- ammattilaisille?"

Toki - pitää vaan ymmärtää, mikä on korjauksen tarpeessa ja mikä ei.

Et sitten samalla väittäisi, että musta ihminen on vasta matkalla valkoiseksi...?

Ei ahdista enää

#21665 Re: Re: Re: Re: Re: Homo homouden asiantuntijana

29.09.2013 18:55

#21663: - Re: Re: Re: Re: Homo homouden asiantuntijana

 

Pitkään on tässä puhetta piisannut, mutta sinä olet nyt asian ytimessä!

 


Vieras

#21666 Re: Miehen ja naisen välinen suhde

29.09.2013 18:55

#2: Pitäisi kaikille terveille olla itsestään selvä asiakin. - Miehen ja naisen välinen suhde 

 

kristin usko taikka mikä tahansa taika usko joka kuuluu beduiini ja lammas paimenien uskoon. samoin kuin Kalevalaan jotkut uskoivat Mein kampfiin, toiset Lenin ja Stalinin teoksiin. hölmö vaan ei tunne maailmaa, vetoaa satukirjaan. Jumalaa ei ole muualla kuin ihmisen mielikuvituksessa. Ja se Kalevala on terveempi kirja kuin raamattu. Itse olen huomannut että uskonto pahinta psykoosia ja mielisairautta.


Vieras

#21667 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re....Entä tätä ?

29.09.2013 19:07

#21622: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re....Entä tätä ?

 

Elä sie Ystävä hyvä anteeks pyytele pikku-taavej,  sano sie miul sen sijjaan kuinka sen oikein saa välitettyä tänne keskustelupuolelle, (siis tuon muunnetun koon tai tekstifontin)  kun pari kertaa olen onnistunut sen saamaan,  mutten yleensä mitenkään,  kun yritän.


Vieras

#21668 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homo homouden asiantuntijana

29.09.2013 19:15

#21665: Ei ahdista enää - Re: Re: Re: Re: Re: Homo homouden asiantuntijana

 

MIkä mielestäsi voi auttaa tätä projektia ihmisessä eteenpäin?   Voiko itse elämä olla sellainen.


Vieras

#21669 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re....Entä tätä ?

29.09.2013 19:31

#21667: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re....Entä tätä ?

Sama vaiva 'rahikaisella' eli tullee ihan yrittämättä. Luulen...jotain vaikutusta asiaan välilyönti näppäimellä, kun korjaa liitettyä tekstiä. Huomasin , että siinä vaiheessa teksti hieman nousi ylöspäin. Oli kuitenkin ihan ok näköinen ennen lähettämistä, täällä sitten sitä, miltä näyttää. Osa noista taaveista oli ihan omaa kirjoitusta, osa kopioitua. Ehkä se selviää ennen 'parempia päiviä'.

Ei ahdista enää

#21670 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homo homouden asiantuntijana

29.09.2013 19:44

#21668: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Homo homouden asiantuntijana

Voiko itse elämä olla sellainen.

"Elämä" on kovin laaja käsite...mutta tavallaan...kuitenkin itse täytyy haluta etsiä ja löytää...

 


Vieras

#21671 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re....Entä tätä ?

29.09.2013 19:48

#21669: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re....Entä tätä ?

 

Hei nyt muistin sen,  mitä piti joskus aikaisemminkin sanoa,  niin muuten kiitos tuosta Hes.16:sta!    Siis että kyllä kai sillä on jotakin merkitystä myös,  miten Raamattu  itse  suhtautuu Sodoman katastrofiin,    eiköhän se kerro kaikkein voimakkaimmin asiasta?  Mitä olet mieltä?  J a juuri tuo minkä toit esiin,  ettei lukemista voi  lopettaa jakeeseen 49.

 


Vieras

#21672 Ilmari Ruuhisalmen profetia 1980-luvulla

29.09.2013 19:51

 

 

Profeetta-puoluejohtaja Jouko Piho on jälleen löytänyt uuden profetian:

Suomessa ja muualla maailmassa otetaan tuulivoima käyttöön siihen aikaan, jolloin Jeesus tulee takaisin.





Vieras

#21673 Re: Ilmari Ruuhisalmen profetia 1980-luvulla

29.09.2013 19:54

#21672: - Ilmari Ruuhisalmen profetia 1980-luvulla

 

Mistä rouva sen Pihon Puheen löysi?


Vieras

#21674 Re: Re: Ilmari Ruuhisalmen profetia 1980-luvulla

29.09.2013 19:56

#21673: - Re: Ilmari Ruuhisalmen profetia 1980-luvulla

 

 

Rouvan tiet ovat tutkimattomat.

 

 

 


Vieras

#21675 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re....Entä tätä ?

29.09.2013 19:59

#21671: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re....Entä tätä ?

 

Otin kopion tuosta kirjoituksestasi,  ja kun  luin  sitä tässä, havahduin    ...ja tekivät kauhistuksia minun edessäni,  ja minä,   kun sen näin,


Siis,  se mitä kätkemme muiden silmiltä   on ....   minun edessäni