Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

#29251 Re:

21.02.2014 19:04


Vieras

#29252

21.02.2014 19:15


En tiedä , mutta kyllä nämä suuren pohjoisen herätysliikkeen juhla-virret on
niin syviä, että onko mikään muu.
http://www.youtube.com/watch?v=MDWitpf50VA&list=RDX6_4-c7JrKM

on vaikeaa lentää jos jokin painaa sinua alas päin...
Olen istuttanut sydämeni, sinun sydämesi puutarhaa...
Simpukkahelmen syntytarina on kiehtova. Ehkä tiedä...
Sydämesi on siellä missä aateesi on ja sinun on lö...

Vieras

#29253 TOSI ON

21.02.2014 19:27

Homoliitot on kiellettävä ja homojen adoptio oikeus on kiellettävä. Ihmiset ja eläimet ovat olemassa vain ja ainoastaan miehen ja naisen sekä eläimissä urosten ja naaraiden sukupuoliyhdynnän johdosta, eikä kahden samaa sukupuolta olevien sairaan yhdynnän johdosta.

Vieras

#29254

21.02.2014 19:28

Jumala loi avioliiton miehen ja naisen välille.
Perheessä tulee olle lapselle isä ja äiti.
Lapset tarvitsee molemmat antamaan mallia ja tasapainoisen elämän. Juuret jotka kantaa monen sukupolven, polvesta polveen. Jota muistellaan, jossa kaikilla on siunaus mukana!

Vieras

#29255

21.02.2014 19:30


Missäs Sinä oot?
Hyvä Timo Soini!!!

#29257

21.02.2014 20:00

Perussuomalaisilla on selkärankaa olla totuuden puolella. Hyvä, kun jollakin tässä maassa enää on!
Vuosi sitten:

#29258 Homoliitot: 76 kansanedustajaa allekirjoitti lakialoitteen

21.02.2014 20:12

Homoliitot: 76 kansanedustajaa allekirjoitti lakialoitteen

Markku Eestilä (kok)
Sanni Grahn-Laasonen (kok)
Leena Harkimo (kok)
Harri Jaskari (kok)
Sampsa Kataja (kok)
Pia Kauma (kok)
Lasse Männistö (kok)
Jaana Pelkonen (kok)
Sari Sarkomaa (kok)
Alexander Stubb (kok)
Eero Suutari (kok)
Sinuhe Wallinheimo (kok)
Sofia Vikman (kok)
Henna Virkkunen (kok)
Jouni Backman (sd)
Eeva-Johanna Eloranta (sd)
Maarit Feldt-Ranta (sd)
Tarja Filatov (sd)
Maria Guzenina-Richardson (sd)
Rakel Hiltunen (sd)
Susanna Huovinen (sd)
Lauri Ihalainen (sd)
Mikael Junger (sd)
Ilkka Kantola (sd)
Saara Karhu (sd)
Anneli Kiljunen (sd)
Krista Kiuru (sd)
Miapetra Kumpula-Natri (sd)
Antti Lindman (sd)
Päivi Lipponen (sd)
Riitta Myller (sd)
Johanna Ojala-Niemelä (sd)
Heli Paasio (sd)
Sirpa Paatero (sd)
Tuula Peltonen (sd)
Kristiina Salonen (sd)
Katja Taimela (sd)
Hanna Tainio (sd)
Erkki Tuomioja (sd)
Tytti Tuppurainen (sd)
Jutta Urpilainen (sd)
Pauliina Viitamies (sd)
Pia Viitanen (sd)
Tuula Väätäinen (sd)
Antti Kaikkonen (kesk)
Paavo Arhinmäki (vas)
Risto Kalliorinne (vas)
Anna Kontula (vas)
Martti Korhonen (vas)
Merja Kyllönen (vas)
Annika Lapintie (vas)
Silvia Modig (vas)
Jari Myllykoski (vas)
Aino-Kaisa Pekonen (vas)
Eila Tiainen (vas)
Kari Uotila (vas)
Erkki Virtanen (vas)
Outi Alanko-Kahiluoto (vihr)
Tuija Brax (vihr)
Satu Haapanen (vihr)
Pekka Haavisto (vihr)
Johanna Karimäki (vihr)
Ville Niinistö (vihr)
Anni Sinnemäki (vihr)
Osmo Soininvaara (vihr)
Jani Toivola (vihr)
Oras Tynkkynen (vihr)
Thomas Blomqvist (rkp)
Christina Gestrin (rkp)
Elisabeth Nauclèr (rkp)
Mikaela Nylander (rkp)
Astrid Thors (rkp)
Stefan Wallin (rkp) http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/hex3000.sh?LAJITNIMI=$

Hyvä adressi

#29259 Kiitos

21.02.2014 20:14

Sehän on itsestäänselvyys että keiden välille avioliitto on lahjaksi annettu!

Vieras

#29260 Ylen antavaa vedätystä

21.02.2014 20:24

Voi tuota ylenantavaa propagandaa perjantai-illan a-studiossa, ei sitten minkäänlaista tasapuolisuutta. Varmuuden vuoksi toimittajat päästivät ohjelmaan vain Soinin yksinään, puhumaan nykyisen lain säilyttämisen puolesta.

Ennen toimittajat ovat olleet ammattitaitoisia, he ottivat huomioon kummankin kannan, sehän heidän tehtävänsä tulisi ollakin. Nyt nuo onnettomat ns.toimittajat olivat ohjelmassa paahtamassa vain omaa kantaansa, vierailevien säestäjien lisäksi. Kaiken lisäksi vain omatekoisia, asianosaisten itsensä laatimia galluptuloksia esittelivät, eivät sellaisten lehtien, jotka näyttivät toisenlaista tulosta.

Oli todella räikeä vedätys, harvoin näkee tuollaista... Soinia en ole ennen äänestänyt, mutta voi olla, että varmuuden vuoksi nyt pitää äänestää, kun nuo muut ovat menettäneet kokonaan moraalinsa.

Pönttölän Iisakki

#29261 Iiisakki ottaa keskustelussa kantaa

21.02.2014 20:27

Minä tiedän olevani totuuden puolella,koska olen aina oikeassa.Hölmöjä on paljon ,mutta minä en koskaan ole enkä ikinä tee virheitäkään.Sellainen minä vaan olen, ottakaa te muut opiksi,vaikka ettehän te koskaan minulle missään pärjää,joo...Katsokaas, kun kukaan ei oikeastaan yllä lähellekään sitä mihin minä olen aina yltänyt ,ja oikeastaan ...aina jo ollutkin- aina..Tässä minä nyt vaan olen ja aika poika olenkin ,juhuu...sano...

Vieras

#29262 Re: Kiitos kysymästä

21.02.2014 20:30

#29259: Hyvä adressi - Kiitos  

 No ketkä ne kaksi sitten olivat?


Vieras

#29263 Re: Ylen antavaa vedätystä

21.02.2014 20:38

#29260: - Ylen antavaa vedätystä

Ihan samoihin asioihin kiinnitin huomiota, oli ihan ylelle ominaista puolueellisuutta, mielipidemuokkausta.
Olen päättänyt olla äänestämättä henkilöä, joka ei puolusta perinteistä avioliittolakia. Voi aikoja, voi tapoja.



Vieras

#29264

21.02.2014 21:15

Avioliitto on miehen ja naISEN VÄLINEN LITTO

Vieras

#29265

21.02.2014 21:21


Kannatatko avioliittolain muutosta?
42% kyllä
58% ei
Ääniä 26915

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014022018057475_uu.shtml
......

Uskotko, että kansalaisaloite tasa-arvoisesta avioliittolaista menee läpi?
Kyllä 64.64% (1,907 ääntä)
Ei 31.08% (917 ääntä)
En osaa sanoa 4.27% (126 ääntä)
Ääniä yhteensä: 2,950

http://yle.fi/uutiset/onko_suomi_kypsa_samaa_sukupuolta_olevien_avioliittolaille/7098796





hohhoh

#29266 Re: Raamatussa on totuus.

21.02.2014 22:36

#18: TimppaT. - Raamatussa on totuus.

Mielenkiintoista puhua lapsista, kun raamatussa 100-vuotiaat äijät avioituu parinkymmenen vaimon kanssa joista osa on alle 10-vuotiaita.

Mutta niinhän se aina on teidän raamattulaisten kerhossa: otetaan vain ne kohdat jotka tukevat omia mielipiteitä. Niitä siteerataan kirjaimelleen. Muista kohdista sanotaan että ne ovat 'vertauskuvallisia'.

Odotan sitä päivää kun viimein valtio ja kirkko erotetaan toisistaan niin, ettei huru-ukkojen vuosituhansia sitten horisemat höpinät enää vaikuta nykyajan lakeihin.

hohhoh

#29267 Re:

21.02.2014 22:39

#29265: -

Onko tullut mieleen ettei keskiverto suomalainen ota osaa mihinkään keltaisenlehdistön äänestyksiin, joissa pystyy selaimen keksit poistamalla yksi ihminen antamaan rajattomasti ääniä?


Vieras

#29268 Re: Re:

21.02.2014 23:09


Vieras

#29269

21.02.2014 23:20




Pekolalle: Rajoitetut vaikutukset:

Hollannissa jopa isä ja äiti on syrjäytetty.
Ann Widdecombe:     "Osa kritiikistä tulee homoseksuaaleilta itseltään, esim Andrew Pierce.
joka on Daily Mail`en kolumnisti, on kirjoittanut vakuuttavasti homoista, jotka ovat sitä mieltä  
että avioliitto on miestä ja naista varten. Ovatko nämä homofoobikkoja?

http://www.huffingtonpost.com/2012/11/01/ad-concerning-schools-tea_n_2056134.html


Vieras

#29270 Re:

21.02.2014 23:31

#29269: -

Siis mitä sekoilet? Opettele nyt edes kotimainen kieli kun et näköjään ulkomaan kieltäkään osaa.Daily Male....?????? :-DDDDD No nyt näköjään muokkasit mutta tais vieläkin mennä vikaan .....:-DDDDD


Vieras

#29271 Re:

21.02.2014 23:36

#29269: -

Who the hell is Pekola????


Vieras

#29272 Re: Re:

21.02.2014 23:39

#29270: - Re: Sehän oli korjattu jo aikapäiviä sitten.  Mistähän tuommonen  ...uileminen kumpuaa?  Tiedätkö syyn?  En minäkään. -  Ikävää. .


Mutta tämä rehevä "kansanihminen"   Ann Widdecomba,  konserv.edustaja Englannista,   hän uskaltaa sanoa sydämen lämmöllä miten asia on. Ja  huumorilla höystettynä.  Tässä on aidon ihmisen malli,   totuudesta syntynyt.  



"Sääli opettajaparkoja,  jotka joutuvat opettamaan homoavioliitosta" ( Tämä puhe onkin suunnattu David Gameronille!)


Majoitusliikkeen pitäjiä on vedetty oikeuteen,  kieltäydyttyään varustamasta majoitusta homoparille sängyillä  samoin periaattein kuin heteroseksuaaleille.

Poliisi  - Poliisi  kuulusteli lastenkirjailijaa  kun ei tuonut esiin homoseksuaalista suuntautumista..

Ja joku oli joutunut kiikkin lausuttuaan henkilökohtaisella facebook-sivullaan,  että hänen mielestään gay-liitto  menee liian pitkälle.

Tältäkö me haluamme Britannian näyttävän?    Ihmiset eivät enää ole vapaita puhumaan mielipiteitään!  Minkälaista yhdenvertaisuutta se on?  

Viimeisen mielipidetutkimuksen mukaan 86% sanoi,  että on mahdollista olla  suvaitsevainen toisia kohtaan ja samaan aikaan suojella perinteistä avioliittoa.


Refining marriage is full stop of  marriage!   Jos oikein käännän,  avioliiton uudelleen määritteleminen on avioliiton loppu!http://www.huffingtonpost.com/2012/11/01/ad-concerning-schools-tea_n_2056134.html

Tämä on kyllä parasta tekstiä,  mitä olen asiassa tähän asti kuullut!  Ilmiselvä poliisivaltio odottaa  tämän tasa-arvoisen avioliiton päässä!



Vieras

#29273 Re: Re: Re:

21.02.2014 23:42

#29272: - Re: Re:

Laitas nyt se korkki  kiinni ennenkuin taas huomenna.............

Toimittajat manipuloivat katsojia

#29274 Re: Ylen antavaa vedätystä

22.02.2014 00:30

#29260: - Ylen antavaa vedätystä

Kyllä, sain ko. ohjelmasta saman vaikutelman. Toimittajat aivan selvästi halusivat edistää "tasa-arvoista" lakialoitetta. Soinia haluttiin grillata ja saada alakynteen.Soinin kannalta tilanne oli epäreilu, koska hänellä oli vastassa monta lakialoitteen kannattajaa. Tilanne olisi ollut tasaväkisempi, jos esim. Oinonen olisi ollut mukana ohjelmassa Soinin kanssa vastaamassa kysymyksiin.

Kirjoitin Ylen johtohenkilöille spostia ja kysyin että eikö Ylellä ole tärkeämpää kerrottavaa kuin jatkuva homomyönteisyys kuukaudesta toiseen.Samoin kysyin että onko Ylestä tullut Setan äänitorvi. Sain vastauksen eräältä johtohenkilöltä spostissa. Kehoitan muitakin antamaan palautetta Ylelle, koska meillä on siihen oikeus Yleisradioveron maksajina.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Vieras

#29275 Re: Re: Raamatussa on totuus.

22.02.2014 00:37