"Pakkotyö"-laki myös Alkon henkilökunnalle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista "Pakkotyö"-laki myös Alkon henkilökunnalle.

Jari Suominen
Turku

#1 Vihdoinkin

16.11.2007 20:58

raitista ilmaa!Alkon tuleminen ennustettiin jo kaldealaisissa kirjoituksissa jotka heijastavat perimätietoa dinosaurusten ajalta.Tiikeri tankkiin!Tankin voi tietysti vaihtaa kahteen mopoon kun se on ollut käytössä 27 vuotta ja alkaa piiputtaa.Mutta Alkoa emme vaihda!
Siistiasuisten ylipappien onkin syytä palata päätteidensä ääreen tai Suomen hunajainen kansa kataisee heidät olemattomiin ylijumala Gooflen muistista.
Hauskaa Vappua kaikille!tai jtn
pasi alakangas
helsinki

17.11.2007 15:16

alkot pitäisi lopettaa kyllä kokonaan. mutta toisin kuin terveydenhoitajien lakko, ei slko-lakko uhkaa ihmishenkiä. joudutte nyt kohtaamaan todellisuuden alkoholi-huurujen haihtuessa ilmaan. mutta olkaa pelottaa: lakko kyllä päätty aikanaan. sitten saatte taas vetää päät täyteen ja paeta todellisuutta oman pieneen päähänne. alkon lakko = koko suemen krapula. mahtaa nyt vituttaa. hyvä tilaisuus lopettaa juominen, eikö? raitistukaa.
Joel Vainikka
Vihti

18.11.2007 09:15

hyvä vaan et meni lakkoon monista ihmistä tulee puhtaita ja eikä niitä voi pakottaa työhön vaan siks et jotkut pääsis vetää viinaan