Estrambotica Anastasia Subin ohjelmistoon

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Estrambotica Anastasia Subin ohjelmistoon.

Alexandra Reeves
Kouvola

26.12.2007 13:27

Todella hyvä idea tämä LEA- adressi, allekirjoittajiakin on paljon todella lyhyessä ajassa... Jos sinä et olisi sitä tehnyt, niin minä olisin.
Pitäisi vielä tehdä Sturm der Liebe pois televisiosta- adressi, niin hyvä olisi :)
Melina Vaheri
Jyväskylä

01.01.2008 18:04

Mielestäni La Estrambotica Anastasia on kovasti samankaltainen Mi Gorda Bellan kanssa; se on kevyt, hieman humoristinen ja räiskyvä, puhumattakaan sen mielenkiintoisesta ja jännittävästä juonesta! Myös samoja näyttelijöitä on huomattava määrä, mm. Norkys Batista, Juan Pablo Raba, Hilda Abrahamz, Flavio Caballero, Luciano D'Alessandro, Marianela Gonzalez jne.

Toivottavasti toiveemme kuullaan ja telenovela näytetään jollakin kanavalla. Mielestäni adressi kannattaisi toimittaa myös Neloselle, jolloin todennäköisyydet paranisivat. :)
Minna Tukiainen
Turku

02.01.2008 20:25

kiva kun joku on perustanut tällaisen adressin, olisin tehnyt tällaisen itse, mutta onneksi tällainen on jo perustettu..
en kestä lemmen viemää-sarjaa, enkä ole katsonut kuin ensimmäisen jakson, olisi tosi mahtavaa jos tuhkiksen tilalle saatais just estrambotica anastasian tapanen telenovela, ei mitään saksalaista paskaa!
Alexandra Reeves
Kouvola

23.01.2008 16:52

Kauankos tätä adressia aiotaan vielä kasvattaa?
meri timonen
pudasjärvi

#5 mulla oli

19.05.2008 20:53