Maahanmuuttajien tuet

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Maahanmuuttajien tuet.


Vieras

#126

04.05.2012 07:42

Kaikki nämä vuodet, meille on valehdeltu .

Vieras

#127

04.05.2012 07:46

Tuntuu niiden tuet olevan jokasuhteessa suurempia ei ainoastaan opiskelijan näkövinkkelistä !!! Mutta hyvän asian puolesta liikkeellä !!!

Vieras

#128

04.05.2012 09:54

Laajentaisin tämän koskemaan kaikkia jotka eivät yritä päästä työelämän kiinni vaan elävät toisten kustannuksella. Ihmetyttää etenkin se miksi juuri opiskelijat saavat niin paljon vähemmän kuin ne jotka eivät tee mitään. Opiskelija sentään yrittää opiskelun kautta työllistyä.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

04.05.2012 11:23



Vieras

#130 GetUrFactsRight!!

04.05.2012 11:36

Ensinnäkin ihan vi*un ÄRSYTTÄVÄÄ TOLLANEN YLEISTÄMINEN!!! ei kaikki ulkomaalaiset välttämättä löhöile sohvalla ja kattele plasma tv:tä , oon asun melkee 20 v suomessa ja SOSSU EI OO IKINÄ TARJOUTUNU OSTAA MEILLE MTN BEMARII/MERSUU kuule ihan ite joutunu säästää ruoasta/ vaatteista vanhempien ja sitten ostaa..ja bussilla kyllä ollaan liikuttu myös no worry . siitä asti kun tultii tänne suomeen mun vanhemmat on opiskellu/ tehny töitä & isä raataa joka päivä ravintolassa ja jouluna sitte 3 vapaapäivää... Ja se et joku on sitä mieltä et omassa maassa on jo turvallista ja ei sotaa niin palatkaa sinne.. noh vähän se on vaikeeta kun oot asunnu jo melkee 20 vuotta suomessa käyny kaikki koulut ja kaikki tutut on täällä, olishan se mukavampaa jos alunperinkää ei olis tartten muuttaa tänne ja kuunella joka ikinen hetki Rasistisii kommentei mutta ei voi mitään.
On niitä suomalaisiakin nuoria jotka mielummin puistossa ryyppää ja ei opiskelut kiinnosta..maahanmuuttajien syy? ja kaiken ikäiset Juopot jotka melkee joka ikinen päivä kun tuut töistä/koulusta niin vetää kaljaa terassilla työttöminä ... Maahanmuuttajien syy ? Jos ne joskus 40 vuotta sitten on ollu töissä ja nyt on sit vissiin oikeus juopotella ja solvata? Olen kuitenkin ulkomaalaisena samaa mieltä siinä että jos tänne on tullut paremman elämän saamiseksi niin pitää yrittää opiskella ja hankkia töitä.
Get ur facts Right!!!!!!!! ja lopettakaa yleistäminen.

Vieras

#131

04.05.2012 11:56

Suomessa on tuhansia SUOMALAISIA asunnottomia ja vielä enemmän ihmisiä jotka joutuvat seisomaan leipäjonossa, miksi näitä ei auteta ensin vaan hyysätään maahanmuuttajia????!!! Kataisen tapaiset idiootit ajavat tämän maan vielä perikatoon vai että pitäisi saada suomeen 1,8 miljoonaa pakolaista jotta saadaan kaikki työt tehtyä hahhah kuka pakolainen menee töihin kun saa pihassa makoilemalla saman verran rahaa??

Vieras

#132

04.05.2012 12:33

paras adressi pitkään aikaan. takana on 5vuotta töissä ja liitolta saan 1000e... eli yli puolet vähempi kun mamut tukia... onko oikein??????
Jamal Thafteel

#133 Rasismi

04.05.2012 13:34

Rasisti miksi on oikein että suomaiset olla oikeutettu tukiin mutta minä perhe ei? Minunkin tuttu on Suomalaisen ja hänkään ei käy työ. Tämä on rasistimaa ja muutan pois kun lapsi kasva.
Mamun aviomies

#134 Faktat kuntoon

04.05.2012 14:10

Ihan turhaa yleistämistä tällaiset "maahanmuuttaja" addressit... Käyttäkää ihmiset energianne ja aikanne johonkin rakentavamapaan toimintaan...

Itse olen suomen kansalainen ja paluumuuttaja, vaimoni on ulkomaan kansalainen ja _maahanmuuttaja_. Yliopistotason koulutus toisesta EU-maasta. Tukia hän saa tällä hetkellä (kotihoidontuki) kokonaista 350 eur / kk, joista verojen jälkeen jää käteen valtavat 250 eur / kk. Työttömänä työnhakijana työmarkkinatuen määrä olisi 0 eur / kk, jos ei ole minkään työllistämistoimenpiteen alaisena. Noihin työkkärin kursseille on puolen vuoden jonot, eli itse pitää löytää/maksaa kursseista ja sitten anoa työkkärin hyväksyntää näille. Toki tavoite ja oma halu on löytää töitä mahdollisimman pian, mutta useimmat työnantajat olettavat täydellistä suomen kielen hallintaa.

Mitään "maahanmuuttaja"-lisää ei siis ainakaan meidän perheessä ole näkynyt... Nyt aletaan sitten vielä kantaväestön asemasta syljeskellä päälle kaupungilla kun olet "rikas maahanmuuttaja" ja kuppaat Suomen valtiolta rahoja?

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

04.05.2012 14:28


Mamun aviomies

#136 Re: Re: Re: Faktatietoa?

04.05.2012 14:42

#91: TiinaT - Re: Re: Faktatietoa?

"salassa pidettävää tietoa..."

 

laita foliohattu päähän ja mene takaisin sinne kellariin


Vieras

#137 Re: Maahanmuuttajat

04.05.2012 15:27

#26: Anna Liisa Saarinen - Maahanmuuttajat

maahanmuuttajat-----mitä nimi -sana tarkoita-kaikki ihmiset ei ole sama uskonto kuuluvia -maassa asu 30 vuotta eri kansalaisia -myös ne kaikki on maksanut verot ja opiskele-maahanmuuttaja nimiken alla pidä osa selostaa ja tulkitse asia oikein,muuten on luokava toisia kohtaa-jokaisel on oikeus oman kansalisuuden ja uskonto-jos puhutaan sopimuksestaa ,että otetaan tänne asumaan ihmisia ja elätetään täysin on väärä,maassa on omilla nälkää ja edut vähesia,ennen jos valitus eduskunta valmistetaan selvita asia kunnolla kuka on maahanmuuttajat ja kedä asia koske...


Vieras

#138

04.05.2012 16:19

Olisi kiinnostavaa tietää, mitä vastavuoroisesti maahanmuuttajilta edellytetään oleskeluluvan saamiseksi. Mihin heidät sitoutetaan? Kieli- ja kulttuurikursseille? Avustavan työn tekemiseen? Entä mitä ovat sanktiot, jos he eivät osallistu ja sitoudu? Uskonto ei ainakaan ole mikään syy kieltäytyä sitoumuksista.
Sultan

#139 Re: GetUrFactsRight!!

04.05.2012 16:33

#130: - GetUrFactsRight!!

Aivan. Koskaan ei voida puhua ilmaisulla KAIKKI. Minun puolisoni on myös ollut yli 20v Suomessa, eikä hänelle SILLOIN tarjottu minkäänlaista tukea, ei edes kielikurssia, vaan hän opetteli sitkeästi itse lukemalla suomeksi samoja kirjoja kuin oli lukenut omalla äidinkielellään. Hän hakeutui hyvin pian oma-aloitteisesti töihin ja teki raskasta kolmivuorotyötä vuosikausia kunnes hankki täällä hyväksyttävän koulutuksen, suomen kielellä. Hän erottaa suomen kielen pikkuruiset nyanssit ja leikittelee niillä paremmin kuin 90% suomalaisista.

Mutta pakko on yleistää, jotta jossakin asiassa saataisiin jotakin aikaan. Vähäisen poikkeuksen takia ei siis voida vesittää kaikkea. Mielestäni näissä adresseissa ja muissa asiaan liittyvissä mielenilmauksissa kohdistetaan katseet sangen tarkasti määriteltävissä olevista maista tuleviin pakolaisiin. Heidät erottaa katukuvasta selvästi häiriköinnistä, joukkotappeluista, jengiytymisestä, rikoksista ja keinottelusta. He ovat se ryhmä, jolle tarjotaan asiat ilman vastavuoroisuutta.
Ja vieläpä heidänkin joukostaan löytyy harvinaisia poikkeuksia.


Vieras

#140

04.05.2012 17:23

Kyllä, maassa maan tavalla eikä millään erityiskohtelulla!

Vieras

#141

04.05.2012 17:48

Maahan muuttajille tiukat lait ja samat tuet kuin suomalaisille. jos ei työtä tee niin pois maasta.

Vieras

#142

04.05.2012 17:59

onks tää joku rahankeräys

Vieras

#143

04.05.2012 18:02

minä myös kannan vähäisen korteni kekoon !

Vieras

#144

04.05.2012 18:02

Jos on varaa tulla tänne, niin kyllä sitten on rahaa, tuet samanmoisiksi kuin Suomalaisillakin on!
"Nyt en oikein ymmärrä"

#145 Re: oman maan kansalaiset !

04.05.2012 18:03

#22: marja-liisa kalkela - oman maan kansalaiset !

Juuri näin. Vuosittain järjestetään sotaveteraaneille oikein keräys, miten tällaista edes kehdataan järjestää, eikö näille veteraaneille pitäisi tämän valtion järjestää ihan ilman erillisiä keräyksiä kuntoutukset ym. Henkensä edestä ovat siellä olleet. Mutta meilläpäs on nyt heidän ansiostaan varaa maksaa esim. tänne tulleiden turvapaikan hakijoiden matkoja entiseen kotimaahan. Miksi sinne pitää mennä jos täältä kerran turvapaikaa haetaan???


Vieras

#146

04.05.2012 18:08

väärin
asdfg

#147 Tää on jees adressi

04.05.2012 18:10

En selannu joka ikistä kommenttia läpi, joten en tiedä onko tääkin jo moneen kertaan sanottu, mutta tässä mun mielipide: Suomalaiset joutuu nykyään maksaan kaikesta aivan helvetisti. Kahvi, sokeri ja sitä myötä karkit yms, bensa, elintarvikkeiden alvit sun muut kallistuu. Tulee uusia pirunmoisia ajokorttiuudistuksia, ajoneuvoverot ymsyms. mun mielestä näiden päälle mamujen mersujen ja adidasten maksaminen on väärin. esim. opiskelija saa sen verran tukia, että jos yksin asuu niin nuudeleita joutuu syömään... mamu saa makkaraakin leipänsä päälle tekemättä mitään...

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

04.05.2012 18:12


kyllästynyt

#149 Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

04.05.2012 18:12

#5: hanne lahtela - Ei ne nyt niin paljon saa...

suomalaiset työikäiset makaavat siellä sohvanpohjalla maahanmuuttajien takia. Tutuntuttu oli töissä,sai potkut siksi kun otettiin venäläinen siivooja tilalle, joka ei osannut eikä edes vaivautunut puhumaan suomea. Maahanmuuttajia otetaan suomeen töihin siksi,koska heille ei tarvitse maksaa niin paljon palkkaa,urakkahommat ja kaikki tuleveat niin paljon halvemmaksi,mutta jälki onkin iha toista.

asdfg

#150 Re: Tää on jees adressi

04.05.2012 18:13

#147: asdfg - Tää on jees adressi

Niin, ja lisään vielä että tämähän ei todellakaan koske kaikkia, esim kebabbilat sun muut on melkein kaikki maahanmuuttajien pyörittämiä, ne ainakin tekee työtä ja saavat siitä palkkaa. niille maahanmuuttajille, jotka tulevat suomeen töihin, nostan hattua :)