Pastori Eero Jaakkolan tuki

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pastori Eero Jaakkolan tuki.

Viinamäen eemeli.

#1 Ratkaisematon ongelmako

02.08.2013 13:01

Nykyinen usko perustuu eriarvoihin,kuin ajalla,jolloin ei teknillistä kehitystä ja tietoa ollut luoda työtä ja toimeentuloa helpottavia asioita.Perus asiat,kuten Jumalan elämässä se on jättänyt vähemmälle huomiolle,itse ihminen astunut,milloin kukin toistaan ylevämpänä toistensa jumalaksi.Yhteiskunta muodostuu nykyisin herrojen jumalallisesta vallasta,nojautuen lakeihin ja sitäkautta valtaa pidedään ja ahmien itsellensä rahaa,valtaa,jakaen hyvävelijärjestelmällä,milloin milläkin verrukkeella ja lupauksiakin antaen toisille pakkotilanteistakin riippuen.On saatu aikaa järjestelmä,jota ei ole tarkoituskaan ollut ilmeisesti kestävän kehityksen järjestelmäksi.Suojelupuolella se on merkinnyt niinsanottua ennallistamista,kommunisteilla se on merkinnyt,keulassa kaikki modernia ja kaunista,perässä vanhaa hajoavaa hapatosta.
Kapitalismissa on ikääkuin kaikki mahdollista homoja ja viinamäen eemeliä myöten.

Tepaid

#2 Vitsikö?

03.08.2013 09:15

Toivottavasti tämän adressin tekijä on vain päättänyt vitsailla ja väsätä tällaisen.

Vieras

#3

03.08.2013 20:26

Viimeisinä päivinä tulee
pilkkapuheinensa pilkkaajia,
jotka vaeltavat omien himojensa
mukaan(2.Piet.3.3)

Vieras

#4

28.08.2013 11:53

Pastori Eero jaakkola teki oikein valitessaan Jumalan miellyttämisen ihmisten miellyttämisen sijaan.

Gal.1

6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.


Totuus kunniaan

#5

28.08.2013 14:24

Toivon tälle tärkeälle adressille paljon tukijoita, sillä tärkeästä asiasta on kysymys. Eero Jaakkola puhuu täyttä, Raamatun mukaista asiaa yhtään
kaunistelematta ja näin se pitää ollakin! Elämme lopunaikaa ja jyvät erotetaan akanoista. Tarvitaan Eeron lisäksi lisää rohkeita Herran sotureita
jotka julistaa niinkuin Sana sanoo. Kaikkea .hyvää Eerolle. Saat vielä hyvän seurakunnan jossa saat julistaa Sanan totuutta, eikä kukaan keskeytä
puhettasi. siun.terv. "uskonsisar"

Vieras

#6

22.09.2013 12:51

Sananvapauskin kyseessä!
Jaakkola on kivi imatralaisten kengässä

#7 Eero Jaakkolan puheet

09.01.2014 20:19

Minusta Eero Jaakkola on puhunut täyttä asiaa.
erkki.jurva@gmail.com

#8 Re: Ratkaisematon ongelmako

13.01.2014 18:36


Vieras

#9

29.01.2014 09:31

Eero oikealla asialla.


Vieras

#10

03.02.2014 18:50

Allekirjoitin. On hyvä, että nykyäänkin löytyy sellainen pastori, joka pitää vähän tiukempaa linjaa ja pitää ihmiset kurissa. Kun nykyään on kaikki sallittua ja sitäpaitsi nykyään tapahtuu paljon sellaista totuuden vääristelemistä, joka itseasiassa on vakava asia, se voi johtaa yhteiskunnan korruptoitumiseen. Ei papin tarvitse mielistellä ihmisiä, Jumalan sana on tärkein.

Vieras

#11

05.02.2014 09:20

Kiitos Eero hyvästä saarnasta,Sana kosketti.
Jyrki

#12 Kiitos Eero

06.02.2014 05:58


Vieras

#13

06.02.2014 20:23

Käsittääkseni pastori Jaakkolan saarnan ei ollut tarkoitus tuomita ketään ihmistä, vaan kehottaa ihmisiä tekemään parannus. Lisäksi pastori Jaakkola tunnusti oman syntinsä, joten hän ei ole mikään tekopyhä. Ja eikö tässä yhteiskunnassa saisi enää arvostella rikkaita ihmisiä, jotka ajavat vain omaa etuaan? Ja missä on ihmisten ja tuomiokapitulin huumorintaju? Itseäni ainakin rupesi hieman huvittamaan pastori Jaakkolan saarna. Itse kuuntelisin tällaisia syvällisiä saarnoja mielelläni lisää.

Vieras

#14 rohkeutta

20.02.2014 19:48

kiitän Jaakkolaa rohkeista mielipiteistä! Jos emme uskalla olla totuuden puolella,olemme kuin holokaustin aikaiset "hiljaiset",jotka mahdollistivat juutalaisten ja muiden vähemmistöjen joukkotuhon.
Soturi

#15 Voimia Eerolle

03.03.2014 17:26

Ehdottomasti asiallinen oli Eeron saarna kesällä. Luterilaisen kirkon tila on nyt luopumuksen tila.
Sellaiset pastorit jotka saarnaavat "korvasyyhyyn" saavat pitää virkansa, mutta totuuden puhujaa ei suvaita kuulla. Kirkon johtajat ovat johtamassa "lampaat" harhaan. Muistamme kuitenkin mitä tuosta harhaan johtamisesta seuraa. Nouskaa kaikki kristityt uskovat puolustamaan Jumalan sanaa ja nuhdelkaa syntielämän harjoittajia, kuten raamattu meitä opettaa. Voimia Eero Jaakkolalle ja Jumalan siunausta
KURJAKRISTITTY

#16

28.05.2014 16:23

PASTORI Eero Jaakkola on sanomansa mukaan valmistamassa meitä Jeesuksen tuloon ja ev.lut.
kirkko taasen saat*anan tuloon - aivan hyvä vasta-
paino!
Sanni

#17 Karitsan häät

03.05.2015 10:01

 Ja valtaistuimelta lähti ääni, joka sanoi: "Ylistäkää meidän Jumalaamme, kaikki hänen palvelijansa, te, jotka häntä pelkäätte, sekä pienet että suuret".
Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen.
Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.
Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat". ---Ilm.19:5-9

 

Virsi 632 Nyt ylös sieluni

https://www.youtube.com/watch?v=N7jq2LFhM9I