Tokio Hotel Viroon keikalle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tokio Hotel Viroon keikalle.

Peggy Stoner
Turku

#1 Hello!

20.01.2009 14:41

Mä asun mun kamun,Alysonin kaa Suomessa,mut me ollaan oikeesti Englantilaisia. Me voitas varmaan tulla EHKÄ Viroon kattoon TH:tä,ollaan sen fanei!
Marjut Mähönen
Iisalmi

#2

20.01.2009 15:00

Pitäisikö tuonne keikalle ostaa erikseen lippu? Siis, kyllä varmaankin, mutta varmistan 8)
saara häkkinen
porvoo

#3 heijdo

20.01.2009 22:09

Kyl sinne pitää kait ostaa lippu :---) Mä ajattelin mennä, jos kysyn et voitaistko mennä samaa aikaa niinku ihan lomallelomalle viroo :D
Milma Kilappa
Helsinki

#4 Estonia!

20.01.2009 22:39

Ui ui! Tää ois vähäc helmi juttu :D Vois pitää sit kesäl keikan ohel samal pikku breikin duunist jos tää onnais. Eihää! Mä oon ainaki iha messis, joku Viro, just helmiiiiii! Mua vaa aina ärsyttää noi lippujen tilaamiset, jos pitää jostai Virolaisilt sivuilt tilaa... Baa, no mut eiköhän tää juttu muuten workkaa. Siisti juttu. Me like!
annika torkell
keminmaa

#5 Helouu!

21.01.2009 18:48

Mää oon ehkä tulos sinne keikalle kans mutte en oo iha sata varma että saanko kaikki rahat kasaa.. Voiko niitä lippuja jo tilata jostaki? :O
Henna Halttunen
Uurainen

#6

21.01.2009 18:59

Möi! nii jos niitä lippuja voi tilata jo jostai nii mistä??
Emilia Kosonen
Savonlinna

#7

21.01.2009 20:44

Ei voi lippuja tilata mistään kun koko keikan järjestäminenkään ei ole varmaa. Keikka siis ehkä tulee jos tarpeeksi on tulijoita (?). Näin oon ainaki käsittäny...
Johanna Hakonen
Espoo

#8

22.01.2009 14:18

Kun ette niitä Suomeen saa niin Viroon sitten? Mainiota!
Onnistuimme, pidimme homomotelin pois Suomea saastuttamasta. :)
Marjut Mähönen
Iisalmi

#9

23.01.2009 16:08

Hmm, jos saan sanoa, TH on edelleen tulossa Suomeen :)
Johanna Hakonen
Espoo

#10

23.01.2009 16:16

On vai? Niiden piti tulla jo noin vuosi sitten. Kas vain, eipä ole näkynyt, lukuisista turhista adresseista huolimatta.

Niinjoo, niillähän on edelleen se keikka "tulossa", mutta päivämäärää ei ole kuukausienkaan jälkeen virallistettu. (lähde: Tokio Hotel foorumi)
Somaa, vai mitä? :)

P.s. Pilli Kaulimen rastahiukset on muuten aika järkyttävät.
Ano Nyymi
Porvoo

#11

24.01.2009 22:45

MITÄ TE HAETTE TÄLLÄ ADRESSILLA?
Miten aiot saada tämän Viroon?!
Kenelle aiot adressin luovuttaa?!
Miksi ihmeessä tästä pitää tehdä adressi?!
Millä tavalla luulet, että tämä adressi auttaa?!

Siis on aivan bändin oma asia missäpäin päättää keikkaa pitää.
Viki Strand
Pernaja

#12 Hehu

25.01.2009 01:14

Henkilökohtaisesti toivon että kyseinen bändi saisi esiintymiskiellon Suomeen.
Laura Helenius
Savitaipale

#13 asdfghj

26.01.2009 22:47

Ite oon menossa, JOS järjestyy :-----)

ensinäkin,
Ano Nyymi, Tää tosiaa on Virosta tullut idea,joten me ei tällä mitään sen kummempaa 'haeta'. Viroon kun ei keikkaa järjestetä ollenkaan,jos ei paikalletulijoita oo tarpeeksi. Joten,me suomalaiset yksinkertaisesti autamme.
Niin,ja tämä adressi tuskin vielä mitään 'auttaakaan',tän avulla vain lopullisesti näkee,kuinka paljon suomesta olisi menijöitä. Virolaiset on järjestäneet tälle virallisenkin systeemin,jolla he sitten katsovat kuin paljon ihmisiä ilmottautuu saapuvan jne.
"Siis on aivan bändin oma asia missäpäin päättää keikkaa pitää."
^ Itseasiassa,itse bändi loppuje lopuks aika vähän päättää siitä missä keikkailee. Eiköhän se kuulu keikkajärjestäjille jnejne.

Johanna, Must on huvittavaa,että vaikka sä näytät bändiä inhoavan,sä silti olet vaivautunu foorumilla käymään,ja olet huomannu Billin rastatkin. Ja että yleensäkään edes vaivaudut tänne kommentoimaan,ha,no miten vain (:
JJa jep,vaik sit sun epäonneksesi, Tokio Hotel on tulossa Suomeen.
Johanna Hakonen
Espoo

#14

01.02.2009 16:13

Laura, TH foorumi kuuluu samaan paskakastiin kuin Demi.fi yms. (En ole koskaan pystynyt yhtään TH:n biisiä kuuntelemaan loppuun.) :-------)
Jotain hupia onnistun kaikesta TH-hommista repimään, kuten ensimmäisen kommentoijan viestistäkin. Hahaha, varmaan englantilainen joo!!

Näitä turhia TH-adresseja on aivan liikaa. Siis jos halusitte vain katsoa että monta tyyppiä olisi Viroon menossa, niin miksi se tänne adressit.comiin pitää laittaa?!
Karoliina -
Helsinki

#15

03.02.2009 18:21

Lol. Onko pakko tulla tänne valittaa jos ei tykkää TH:sta? Hankkikaa elämä. Btw, "Pillillä" ei oo rastoja vaan Tomilla.
Laura Helenius
Savitaipale

#16

05.02.2009 18:01

Johanna,Selvä,aattele kuinka vaan,mä en halua ruveta väittää (:
Adressien määrälle mä en voi mitään,jos häiritsee niin tuskin tarvitsee täällä käydä. Ja,kun me kerran tarvitaan paikka johon adressin kirjoittaa,niin eikö adressit.com olekin aika täydellinen paikka siihen tarkotukseen ?

Karoliina,sIIS itseasiassa kaksosten Ibizan -matkalla Billinkin päähän oli ilmestyny rastoja. Siitä ei ole varmaa tietoo,onko sillä vielä ne<:
Tommi Virtanen
Espoo

#17

14.02.2009 09:04

Mitä kieltä Milma Kilappa oikein puhuu. Finglantia?
Johanna Hakonen
Espoo

#18

16.02.2009 10:33

Pitkän tutkimustyön tuloksena voin näin virallisesti todeta, että Milma Kilappa puhuu varsin harvinaista Finglanti-Engrishiä. 8)
tuija korvela

#19 TH. KMIIN

04.09.2010 17:29

TH. bliis kemiin  muuten mä oon surullinen:((( Ps: TH. on mun paras bändi