Tokio Hotel Suomeen 2009

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tokio Hotel Suomeen 2009.

Toni Kellinsalmi
Oulu

#76 Voi helvetin pellet...

03.03.2009 12:36

Niille, jotka valittaa siitä kun me th:n vihaajat tullaan tänne sanomaan mielipiteemme kyseisestä bändistä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Sananvapaus

koko emobändi voisi pysyä mahollisimman kaukana Suomesta.
Rossu Joku
Palokka

#77 Nyt riittää TH- mollaus

06.03.2009 15:13

TEidän jotka ette halua että tokio Hotel tulisi suomeen, ei kannata edes vaivautua tulemaan näille sivuille! Kaikilla on oikeus omaan musiikki makuun, ja me pidämme tokio hotellista.
Itse en pidä monista bändeista mutta en silti mene haukkumaan niiden faneja!
Miksi tokio Hotellia sanotaan Massa bändiksi? Voisin sanoa että miksi monelt pojat ovat koko ajan aseenteella: Jee KISS on paras! Hevi on parasta!!!
Emme mekään hauku heitä heidän fanisivuillaan!
Rossu Joku
Palokka

#78 Asiaaa

06.03.2009 15:18

Huomasin että Kim Heikkinen on laittanut valitettavan paljon huonoa palautettaa Tokio Hotellista. Miksiköhän? Jos hän niin paljon vihaa tätä kysyistä Bändiä, miksi hän vaivautuu kuluttamaan niin paljon aikaa valittamiseen? Emmekö me voisi jo tästä päätellä että "Kim" on valmis käyttämään aikaansa tämän bändin hyväksi =)
Kim tykkää siis luultavasti itsekkin Th:sta muttei poikana uskalla sitä julkisesti myöntää?? Siinäpä on teille pohdintaa (Tämä ei luultavasti ole totta mutta aina saa antaa ideoita toisen tyhmään kaytökseen)
SORI KIM <3<3
vilma juusonen
vantaa

#79

16.03.2009 13:30

Okei, sori kun tuli vähän epäselvä viesti sillon joskus mutta pointtihan oli tämä: eikö teillä oikeasti ole mitään muuta tekemistä kun haukkua toisianne ja/tai toistenne mielipiteitä. Kun koneelle aamulla tulette, niin sekö on ensimmäisenä mielessä, että "menenpä tästä dissaamaan vihaamaani bändiä ja kulutan kyseiseen bändiin liittyvien keskusteluihin osallistumiseen sen ajan, jonka voisin käyttää vastaavaan toimintaan liittyen omaan lempibändiini". Sama kyllä myös niille, jotka täällä Tokio Hotelia henkeen ja vereen puolustavat. Hankkikaa elämä, lähtekää vaikka lenkille.
Ida Päärni
Hyvinkää

#80

29.03.2009 10:18

Enkä kirjoitanut johanna ainaskin minulla näyttää että etukirjain on isolla ja muut on pienellä :)



Johanna Hakonen
Espoo

#81

29.03.2009 17:47

Ida Päärni, minulla meni ainakin 5 minuuttia älytä viestisi pointti. :D Huomasitko myöskään, että olet jo noin kuukauden myöhässä asioinesi?

P.s. Mene kouluun. Siellä voisit oppia oikeinkirjoitusta.
erkki ...
lappeenranta

#82 lol nää kommentit

30.03.2009 14:10

No jaa, iha sama jos tulee, eihä miun oo sitä pakko kattoa. Ite en kyl jaksa sellast kimitystä kuunnella mut, mikäs siinä jos tykkää. Eipä teidänkään ole pakko tykätä samasta ko mie 8P
Martti Hiitti
Vammala

#83

20.04.2009 17:18

Pakko sanoa että johan on paska adressi. Noilla allekirjotuksilla saatte suomeen korkeintaan billin paskaa.
Anni Simonen
Helsinki

#85

02.05.2009 23:33

Miten voi sanoa että joku musiikki on huonoa? Eikö se ole ihan mielipideasia, ja mielipiteitähän on joka lähtöön. Mulla ei ole ainakaan mitään tarvetta haukkua muiden musamakua, jos en jostain tykkää niin en sitä sitten kuuntele enkä lähde keikolle.
Jos jollain on nyt oikeasti kamala tarve haukkua kaikkea itselleen uutta ja erilaista tai omasta mielipiteestä vähänkin poikkeavaa niin pitäisiköhän sitten miettiä millaisessa pullossa on oikein kasvanut kun on tullut niin ahdasmieliseksi? Avartakaa vähän näkökantaanne.
Ja vielä Bill Kaulitzin ulkonäöstä; jos se on oikeasti ruma niin taitaa aika moni tyttö tykätä rumista pojista? Erilaisuus on kaunista ja mielestäni meikkaavat pojat on aika ihania ;)
Ja sitten niistä kommenteista taas: Voisiko negatiiviset kommentit perustella? Niitä "Tokio Hotel on paska ja laulaja on homo"-kommentteja kun on jo ihan tarpeeksi.

Ja sitten vielä ihan lopuksi haluaisin sanoa että kaikki Tokio Hotel-fanit eivät ole teini-ihkuttajia.
Ida Päärni
Hyvinkää

#86

22.05.2009 11:40

Martti Hiitti haittaako vaikka se ois ollu myöhässä sen asian kassa kun te kuitenkin jaksatte valittaa koko ajan ja tiedoks et mä oon koulussa ihan koko ajan mutta se loppuu about noin 30 päivä tätä kuuta että syö sä vaan sitä puuroos -,-
Ida Päärni
Hyvinkää

#87 Korjaus....jälleen

22.05.2009 11:43

joo kirjotin nimen taas väärin mun piti laittaa Johanna Hakonen ja sitte sanoo sille toiselle että Billin laulu ei oo paskaa -,-
emma uusitalo
nastola

#88 Kyllä kyllä..

28.05.2009 03:26

.. Ei voi kuin nauraa näille keskusteluille. Kamala haloo nousee, jos joku sanoo pahan sanan bändistä. Negatiiviseen palautteeseen täytyy tottua, etenkin Tokio Hotelin kaltaisten 'massabändien' kohdalla. Ja en ymmärrä, miten se voi jotakin loukata, jos bändistä puhutaan paskaa. Se on vain jonkun henkilön surkea mielipide, joka ei osaa arvostaa toisten mieltymyksiä lainkaan. Siitä ei siis pidä mennä välittämään.

Ja mitä noihin IP -osoitteisiin tulee, asialle ei voi mitään. Pikkulikat fuskaavat, niin se menee usein tällaisissa bändejä koskevissa adresseissa. Typerää puuhaa, mutta minkäs teet.

Ja tosiaan, tällaisten adressien avulla vain pyritään näyttämään, että täällä meillä Suomessakin on TH:n kuuntelijoita, jotka kovasti tahtoisivat bändiä Suomeen. Ja kyllä bändin managereillä, levy-yhtiöille ja mitä lie onkaan, on Suomeen tulo pyyntöjä lähetetty. Kyllä se Tokio Hotel vielä jonain päivänä tänne saapuu omalle keikalle, oli se sitten tänä vuonna tai vasta viiden vuoden päästä.

Itsekkin olen bändiä Suomeen toivonut jo päälle kolmisen vuotta, mutta ei se maailmaa kaada, jos keikkapäivämäärä siirtyy myöhäisemmäksi. Kyllä minä odottaa jaksan, se onkin eri asia, jaksaako muut odottaa. Nämä 'ihkuttajat' eivät ainakaan.

Mutta nyt.. Jos voitaisiin keskustella hieman sivistyneemmin tästä lähin, ilman kamalaa halootaa ja haukkumista. Jokaisella omat mielipiteet ja niitä täytyisi pyrkiä kunnioittamaan. Ja negatiivinen palaute täytyy osata antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei sitä muuten elämästä tule vittuakaan. Ja niin kauan kun ei mennä henkilökohtaisiin asioihin (lempibändit ym 'idolit' eivät ole niitä), kaikki on hyvin.

By the way, Metallica on varsin mahtava bändi, ja Tokio Hotelilla on myös runsaasti täysi-ikäisiä kuuntelijoita (selväjärkisiä, ei mitään jälkeenjääneitä), he vain eivät näytä sitä niin avoimesti (kuten muutakaan musiikkimakuaan, useinmiten), toisin kuin nuoremmat kuuntelijat. Nämä siis viitaten ensimmäisen sivun viesteihin.

Nyt, kiitos ja hyvää yötä. Olen puhunut ja sanottavani sanonut.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

24.06.2009 22:12


Osteri Ossi
Kuopio

#90

09.07.2009 23:41

Meidän EI tarvitse toivoa Metallicaa tai Iron Maidenia ym. Suomeen, koska ne TULEVAT Suomeen. Niitä ei tarvitse whinettää toivottomilla "perusteluilla" naurettavan lukuisissa " Suomeen" adresseissa. Vaikka vihaankin niiden musiikkia, eniten nimenomaan typerryttää fanien "perustelut" miksi pitää tulla Suomeen jne. ja myös fanien poikkeuksellisen alhainen älykkyysosamäärä.
Osteri Ossi
Kuopio

#91

09.07.2009 23:46

On ihan muutenkin kansan terveydelle haitallista heidän astuminen meidän maaperälle, saisikin antaa Rajavartiolaitokselle luvan tulittaa alas mokomat pellet.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

19.08.2009 14:14


kirili salumaa
helsinki

#93 tokio hotel suomee se on PARASS!!!!

14.10.2009 15:44

mä haluun tokio hotellin suomee se on nii paras en oo koskaa ollu tokio hotellin keikall:((
Ja haluisinsen nyt suomee en päässy elämälapselle konserttii ja ne oli siel
eli ihan oikeesti arvatkaa ärsyttääkö ku sain tietää sen elämälapselle konsertin jälkee et se oli siel koska siitä ei oo puhuttu ollenkaa
ja mutsi lupas et jos se nyt tulee nii mä pääsen :DD



TTTOOKKIO HOTELL ON PARAAAAASSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

09.10.2010 16:01