STT:n uutiset radioon klo 12.30

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista STT:n uutiset radioon klo 12.30.

22.04.2014 09:06

Monipuolinen uutistarjonta on kansalaisille eduksi

03.05.2014 08:16

Katso ne sitten jostakin muualta. STT:n uutisia tulee esim. radiosta ja Foxilta. Tarjontaa kyllä on. Lisäksi vaihtoehtoina on vielä Nelonen ja MTV3.

06.08.2014 18:18

tämä olisi tarpeellinen ja se että STT:n toimittajat noukkisi tosi tietoja täältä adressit osastolta täältä löytyy kirjotuksia esim.kuinka politikot huijjaa kansalaisia,politikot on suurin syy jätti työttömyyteen,ja myymiseen yritykset ulkomaille,suomen itsenäisyys jo romutettu,sote palvelut tuhottu,hyvin toimentulevat kunnat lyöty polvilleen,suomen lait muuttuu politikoiden mielialan mukaan,edusunta on kakaroiden temmellyskentä,useille suoja työ paikka kun eivät muualle kelpaa,raukkoja karkuunjuoksijoita.

10.08.2014 15:31

Ylen ulkouutiset ovat korruptoituneet EUSAn propagandakanavaksi kokoomosvetoisesti, vasureiden
siunauksella?
KAUKO HORTTANAINEN

#5 Re: yle on poliitinen ja kirjoitukset ja ajan kohtaisohjelmat

28.02.2015 21:31

#1: -

kansalaisia huijaava kuralla oleva yhtiö jota johtaa julkisuuden kipeä snopi joka ei hallitse muuta kuin töistä lintsaamisen,arvatkaa millaiset lisä tulot tulee kun kanavilla kierrätetään samoja sarjoja vuodesta toiseen.ja lain vastaisesti pakottaa joka ikisen suomalaisen maksamaan maksut vaikkei teeveetä tai radiota olisikaan.AINIIN EIHÄN SUOMEN LAIT PUUTU TÄLLAISEEN HUIJAUKSEEN.

TÄMÄHÄN ON TOTTA SUOMEN VALTIO ON JULMALLA TAVALLA TÄYS RASISTINEN OMIA KANSALAISIAAN KOHTAAN.

PAKOLAISET ON VAPAUTETTU NÄISTÄ MAKSUISTA.

KOHTA JOKU PALLOPÄÄ KEKSII ETTÄ PAKOLAISILLE PITÄÄ ALKAA MAKSAA MAAHAN MUUTTO ELÄKETTÄ.TAI TYÖKYVYTTÖMYYS ELÄKETTÄ.

HERRA IRWIN KOODMANIN SANAT SOPII HYVIN SUOMEN VALTIOLLE,HAISTAKAA SKEIDAA KOKO VALTIOVALTA.

TÄN HETKISILLE TOSI ASIOILLE TÄYTYY ANTAA VAPAUS TULLA JUKISUUTEEN.