Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #118 taneli kuusi

10.03.2013 23:24

Olen sukupuolineutraalia avioliittoa vastaan siksi vetoan kaikkiin muihin jotka näin ajattelevat että he miettisivät vähän mitä puhuvat eli sitä onko se mitä he puhuvat eduksi vai haitaksi asialle.SETA perustaa taktiikkansa ilmeisesti siihen että se sotkee asiat sekoittamalla ihmisten välisen tasa-arvon ja parisuhteiden välisen tasa-arvon toisiinsa sekä sen mitä eroa on tuomita ihmisten teot ja tuomita ihminen.Lisäksi se pyrkii luomaan mielikuvaa siitä että kaikki homoliittoja vastustavat ovat jotenkin epätasapainossa.älkäämme ruokkiko tälläistä mielikuvaa enää lisää provosointi pois jos fanaattisimmat homouden vastustajat ois malttanut olla hiljaa ei tähän tilanteeseen olis ikinä ajauduttu.Ja yritetään korjata nuo väärinymmärryksetja hilitä tunteet maltti on valttia tässäkin.Kommentoijalle Jeesus on Herra (jonka nimimerkki pitää paikkansa) sanon että hänen väitteensä että homoja lesboparit hankkisvat lapsia statussymboleiksi on loukkaava eikä pidä paikkaansa ja näin ollen haitaksi asialle jota halutaan edistää.En haluaisi myöskään lukea kommentteja "homot eivät pääse taivaaseen " koska olen vahvasti eri mieltä ihminen pelastuu yksin uskosta yksin armosta Kristuksen tähden pidän homoseksuaalisia tekoja syntinä mutten niin suurena kuin eräät vouhottajat vastustan sukupuolineutraalia avioliittoa mutta periaatteessa olen vamis hyväksymään homopareille samat oikeudet ottakoon yhteisen sukunimen minun puolestani kirkollistasiunausta en hyväksy mutta homoilla tulee olla täysi pääsy kirkon virkoihin.Uskon että homoseksuaaliset taipumukset ovat synnynnäisiä eikä sille voi mitään mutta sille voi toteuttaako niitä.jäitä hattuun siis hyvä herrasväki