Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Jebediah

/ #188 Re: Re: MInulta on kysytty mikä minua vaivaa.

15.03.2013 22:32

#186: Jeesus on herra - Re: MInulta on kysytty mikä minua vaivaa.

Te ette oikeati tiedä kuinka kieroutunut hän on mielihaluiltaan ja silti sallitte hänen ( homo lord)   elää. Luciferin juonista suurin oli teestyä etteikö häntä olisi ja te uskoitte siihe juoneen, kammottavaan iljetykseen siitä ettei sielunviholinen tekisi elämisen tuokioista eittämättä helpompaa, ei se on kiroutua elämää vailla pelastuta! Näin sen sanon. !!! Huudan ja karjun vasten myrskyä kuten uskova vain voi. Minä sen sijaan vaellan uhkauksista huolimatta erämaahan viipyen siellä  ollen tavoittamaatomissa. En tehden töitä vaa vältellen kannoillani vaanivaa" semi" pahuutta+ sielunviholista. Ja sen halua vielä sanoa että lailla  erämaalinnakkeen soturien,vastustan niin kauan kun elämä suonissani virtaa. teidän saastain on turha tulla näivettämään,  teidän  sielunviholisesta siinneitten homoseksuaalisaastaperverssein. Vihaan poikkeavaa, sitä minä todellakin vihaan. Poltan. Palan samalla itsekin lailla pensaan. Ollen enkelien lailla korventaen ollessani tie ja totuus, ja voi teitä jotka olette tiellä turmion, ei teitä pelasta seura ei yksinäisyys.