Vaadimme Heidi Hautalan eroa

/ #27 Re:

17.03.2013 02:21

#22: -

Eikö syytä ole jo alkaa heittää kiviä ja kunnolla! Vai oletko itse myös pimeäntyön tekijä tai ministeri?? Eikä mikään ihme, kommenttistasi päätellen??

Miten kansalaiset voi enää luottaa tähän hallitukseen kun ministerit, pääministeriä myöten vetävät omaan taskuunsa minkä ehtivät, Himas-taisi mennä nekin valtionrahat. Kaiken huippu on se että ministeri Heidi Hautala teki harmaan talouden vastaista työtä ohjaavassa ministerityöryhmässä, ja kehtaa itse maksaa pimetä palkkaa siivoajallensa. huh.. huh.. kansalaiset - medborgare.. Tekisi mieli sanoa tehkää kaikki köyhät samoin. Kun me Suomen köyhät näemme näiden rötösherrojen takia hyvinvointivaltiossamme nyt vaan nälkää!

Istuva rötöshallitus heitti noin vaan valtion vuosibudjetin verran rahaa nyt Kyprokselle. Eikö Suomessa olisi sillekin rahalle ollut parempaa käyttöä??

Kyproksen on arvioitu tarvitsevan noin 17 miljardia euroa, joka on saman verran kuin sen vuotuinen bruttokansantuote. Uskokaa tai älkää, se on poissa suomalaisilta köyhiltä, nimenomaan heikompi-osaisilta. Onhan se jo nähty, kun rahahanat ovat täysin auki, niin kuukauden kuluttua taas EU:sta pyydetään taas lisää ja korruptoitunut Suomi maksaa Kyproksen rikollisen rahanpesun ja siinä samalla Suomen herrat pystyvät pesemään oman pyykkinsä!

Leipäjonot pitenevät. Tarkoituksella päättäjät ei halua antaa köyhille edes vanhaa leipää kun ei vaan itse tarvitse nähdä nälkää!  Syystäkin Poliisiylijohtaja Mikko Paatero varoitti, Suomen suurin sisäisen turvallisuuden uhka on syrjäytyminen. ”Hyvinvointivaltion pilarit rapistuvat”

Jätkäsaaren Lyhty ry.

Ari Söderlund