Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Räpätäti rapakon takaa

/ #1024 Hei, tiesitkö, että...

21.03.2013 23:19

Raamatussa ei lue missään kohdassa, että jumala / Jeesus rakastaisi SINUA. Jumala ON RAKASTANUT (huomaa yksikön kolmannen persoonan imperfekti) eli ei rakasta enää. Pam. Nyt koko uskonto on yhtä tyhjän kanssa. Ja muutenkin kaikille Raamattua siteeraaville: Kuinka moni miehistä leikkaa partaansa ja hiuksiaan? Ette te saisi! Entä kuinka moni syö jotain muuta kuin maaeläimiä, joilla on halkinainen sorkka? Ette saisi syödä mitään muuta! Mitenkä miehet käyttäytyvät naisten kanssa, joilla on menkat? Teidän pitäisi VAROA ja olla astumatta heidän varjojensa päälle ja POLTTAA KAIKKI MIHIN NAINEN ON KOSKENUT MENKKOJENSA AIKANA. Naiset, te ette saisi käyttää kultakoruja tai helmikoruja. Jne. Lisäksi kun kirjallisuuteen vedotaan näin hirvittävän paljon, voisin alkaa itse myös siteeraamaan Taru Sormusten Herrasta -trilogiaa tai Linnunradan käsikirjaa liftareille. Nämähän ovat niin kulttiteoksia, että voisi melkein laskea uskonnoksi.

Lisäksi, MILTÄ naisen & miehen välistä parisuhdetta pitäisi suojella? Avioerolta? Onko naisen ja miespuolisen välinen liitto "oikeampi" vaikka se kestäisi 2 tuntia, kuin kahden samaa sukupuolta edustavan liitto, joka on kestänyt 50 vuotta? No, ei ole. Molemmat ovat avioliittoja, toinen vain kesti hivenen lyhyemmän ajan.

Haluaisin vielä muistuttaa, että homofobiaa EI OLE OLEMASSA. Ei se ole fobiaa, et sinä PELKÄÄ mitään tai ketään, kunhan vain olet kusipää ja pilaat muiden ihmisten elämän.

Olkoon voima kanssanne! - Star Wars (Jedismi on uskonto) Ja teille mulkuille oikein p*skaa huomenta! - Kontiovaara, Pasila.