Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kuningatar

/ #1977 Vapaamielisyyttä sitten..

24.03.2013 20:37

Hahah kuten sanottua, järkyttävän tosikkoja ihmisiä löytyy. Olen jokseenkin jopa huomannut että te, jotka sokeasti tuijotatte ikivanhan satukirjan oppeja, olette erittäin helposti provosoituvia ihmisiä ja otatte kaiken henkilökohtaisena loukkauksena teitä ja uskontoanne kohtaan. No, tietenkään en ota kantaa siihen kuinka herttaisia ja mukavia ihmisiä te ruudun toisella puolella olette, mutta ainakin täällä netissä on helppo vetäistä herne nenäänsä ja sitten syytellä muita. Edelleenkin tämä on vapaa keskustelualue ja me homoliittojen tukijat osallistumme tähän myös osittain mielenkiinnon vuoksi. Kuten sanottua, nykypäivän maailma on koko ajan muutoksen virrassa eivätkä monet muutkaan Raamatun opit tätänykyä enää päde. Emme hyväksy orjuuttamista emmekä naisten alistamistakaan, joten miksi eväisimme homoilta heidän ihmisoikeutensa, joita nykyinen rekisteröidyn parisuhteen laki ei pidä sisällään?