Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Hyväksymme ihmiset, asiaa emme ja ne on kaksi aivan eri asiaa!

/ #3857 Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

27.03.2013 23:54

#14: Kirin - Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

En jaksa lukea nyt kaikkia loppuja tuhansia kommentteja, joten en tiedä on ko tähän tullut jo kuinka monta vastausta. Mutta siis. Se on täysin totta, että Jumala rakastaa kaikkia. Niin Raamattu sanoo ja niin se on. Raamattu sanoo myös, että Jumala vihaa syntiä. Raamatussa myös sanotaan, miesten kanssa makaavien miesten tekevän syntiä. Tekevän syntiä. Jumala vihaa sitä asiaa. Homous on syntiä. Ei sitä ihmistä. Jos Jumala vihaisi jokaista, joka tekee syntiä, Jumala ei rakastaisi ketään tässä maailmassa! Se on se asia mitä Raamatun mukaa Jumala ei hyväksy ja näin ollen se on se homous mitä Raamatun sanassa pitäytyvät eivät hyväksy. Tuntuu kurjalta lukea uskossa olevien kommentteja, joissa viha kohdistuu ihmisiin, sillä näin ei pitäisi olla. Mutta siinä taas nähdään, että me kaikki olemme syntisiä, kaikki tarvitaan armahdusta, kaikki tarvitaan Jeesusta koska me tehdään syntiä. Meissä on perisynti ja siitä me tarvitaan pelstusta! Homot hyväksyn, mutta homoutta en:)