Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #5005 Käärmettä pyssyyn

31.03.2013 10:51

Rauhaisaa Pääsiäistä kaikille, myös teille pilkkaajat, olette näemmä heränneet, Luoja on antanut uuden armon päivän ja tämänkin tunnutte käyttävän rienaamiseen ja pyhien arvojen lokaan polkemiseen.
Jättäkää rauhaan tämä adressi, vai paha omatuntoko teitä kalvaa, niin että tulette tänne häpäisemään muita ihmisiä, ihmisiä jotka tahtovat pitää avioliiton kunniassa?!

Vaahdotkaa siellä omilla foorumeillanne homo/ lesbosuhteitten "ihanuudesta"..te raukat yritätte ajaa asiaanne kuin käärmettä pyssyyn vai sanoisinko; kuin *piip* pyllyn reikään, epätoivoista puuhaa ja sääliksi käy hommanne.

Koko teidän hommanne(yritys romuttaa avioliitto) on valheelle perustettu, siksi se tulee kaatumaan ennemmin tai myöhemmin.

Asennevammanne ja pimentynyt arvomaailmanne näkyy siinäkin, että jos joku rivikansalainen ilmoittaa hylänneensä heterosuhteet ja alkaneensa homosuhteeseen, taputatte karvaisia käsiänne...mutta jos joku homosuhteessa elänyt ilmoittaa julkisesti hylänneensä ko. elämäntavan, silloin huudatte "Ristiinnaulitse!" Valheellisia roska-arvoja edustatte laidasta laitaan.