Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

ei tälle adressille!

/ #6011 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HESARI TÄNÄÄN

03.04.2013 18:36

#5994: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HESARI TÄNÄÄN

Paljoa tarvi suurennuslasin kanssa mitään porsaanreikiä etsiä, kun Jeesus itse sanoi, että laista ei muuteta sanaakaan. Matt. 5:17-20

Nykyisessäkään avioliittomallissa ei ole varma, että lapsella on isä ja äiti.

Sinänsä en näe mitään syytä olla erilaisia sukupuolimalleja lapselle, menee turhan 50-lukulaiseksi, jossa oli miesten töitä ja naisten töitä.

Jos homoseksuaalisessa parisuhteessa eletään syyllisyyden vallassa, kaikki tämä tulee uskonnon takia. Myös mainitsemasi itsemurhatilastot pohjaavat uskonnon syyllistävään vaikutukseen. Myös "hauraussuhde" tulee uskonnosta.

Nämä vakaumukselliset kristityt saisivat tulla 2000-luvulle ja hävittää syrjivät asenteensa, mutta jokaisella on oikeus loukkaantua.

Minulle on ihan sama mihin poliitikot yksityisesti uskovat, kunhan eivät tuo uskomuksiaan lainsäädäntöön. Jos joku syyttää jotakuta poliitikkoa jostain, olen sitä mieltä, että todisteet on esitettävä.

Sillä, että onko homoseksuaalisuus luonnotonta tai luonnollista, ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Uskonnot haluavat tässä alistaa vähemmistöjä.

Jumalaa voi pilkata vain, jos Jumalaan uskoo. Tasa-arvoisella avioliittoaloitteella ei ole mitään tekemistä Jumalan tai uskonnon kanssa. Kirkot saavat edelleen syrjiä vähemmistöjä. Kyse on vain julkisoikeudellisesta sopimuksesta, joka on tasa-arvoinen kaikille.

Minulle on ihan sama kuinka homoseksuaalit osoittavat rakkauttaan, se on heidän asiansa, ei minun.

Hetero ei muutu homoksi, eikä homo heteroksi. Se on perinnöllistä, geneettinen tai epigeneettinen, ei valinta. Minä en halua kivittää ketään.