Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Normaali nainen

/ #6351 Riivaajista eroon !

04.04.2013 18:04

#6312: - Re: Re: Re: Re: Re:

Homous on epäuskoa. Ja "epäusko on taikuuden syntiä", sanoo Jumalan Sana.

Olen aina tiennyt ja uskonut Luojan olemassaoloon, enkä koskaan ole tarvinnut sitä epäillä.

Kun olin pieni ja leikin naapurin tytön kanssa, minua keljutti, kun tytön serkku oli siellä niin kauan, etten päässyt leikkimään. Näin kun poikaserkku pussas leikkikaveriani ja kyllä kiukutti. Aloin miettiä lapsellisessa päässäni millä voisin voittaa tytön pojan käpälistä, jotta pääsisin leikkimään. Ei aavistustakaan mitä tekisin, mutta uskoin Luojan auttavan. Mutta hän kielsi minua menemästä naapuriin, joten alkoi keljuttaa. En voinut mitään sille, etten päässyt ajatuksestani irti, ja uskoin Luojan siltikin auttavan minua. Mutta hui hai ! - Kun en uskonut, hän väistyi itsepäisyyteni tieltä ja antoi minun nähdä oma pöljyyteni. -

- Luoja avaa ovia, mutta myös sulkee ne, jolloin paholainen pääsee sisään.

Yhtäkkiä tytön kanssa leikkiessämme minulle tuli valtava hinku suudella sitä, vaikka olin alle ala-kouluikäinen enkä koskaan ollut tuntenut senkaltaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan. Samalla näin pojan näköisen henkiolennon tunkeutuvan kehooni.

Venäjällä on paljon esimerkkejä, kun homoja ja lesboja on pelastunut Jumalan avulla normaaliksi ihmisiksi.

Homouden henkeä vastaan on taisteltava. Naisen on taisteltava miehen henkeä vastaan omassa ruumiissaan, samoin miehen taisteltava naisen henkeä vastaan ruumiissaan, sillä ilman taistelua ne ei lähde.

Mutta Suomen kirkon valhepapit estävät riivaajien poisajon. Kenen palvelijoita he silloin ovat ? - Eivät ainakaan Jumalan eivätkä ihmisen, vaan paholaisen.  Mikä häpeä !