Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Roberto

/ #10298 Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

17.04.2013 09:29

#14: Kirin - Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

Kyllä, Jeesus rakastaa kaikkia. Hän vietti aikaansa rosvojen ja prostituoitujen kanssa, eikä langettanut kuolemantuomiota avionrikkojanaiselle, jolle vaadittiin tuomiota. Mutta johtopäätös tästä ei ole se, että Jeesus hyväksyisi asiat, jotka Raamattu sanoo synniksi. Jeesushan sanoi tuolle naiselle: "Mene, äläkä enää syntiä tee." Hän rakastaa ihmisiä ja vetää hyvyydellään parannukseen. Mutta Raamattu nimenomaan ei anna synnille lupaa armon ja rakkauden varjolla. Raamattu sen sijaan lupaa uuden Hengen ja mielen ihmiselle joka vastaa Jumalan rakkauden kutsuun ja tekee parannuksen, eli kääntää selkänsä synnille. Näin ihminen tulee tuntemaan Jumalan rakkauden, saa pelastuksen ja voiman päästä vapaaksi synnistä.
On suuri virhe ajatella, ja se taitaa olla tänä päivänä aika yleinen käsitys, että jos ei hyväksy jonkun ihmisen elämäntapaa, niin ei hyväksy häntä ihmisenä! Minä ainakin mielelläni tutustuisin homoihin ja lesboihin.
Meidän kristittyjen tulee toimia niinkuin Jeesus: Avata sydämemme ja ovemme syntisille ihmisille ja rakastaa heitä, ja näyttää heille tie Kristuksen luokse, joka haluaa antaa sisäisen elämän ja rauhan. :) Siunausta sinulle