Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Anonyymi

/ #14551 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tänään HS Mielipide

26.05.2013 21:26

#14532: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tänään HS Mielipi

Herkkyytensä kanssa kamppaileva homo on kuitenkin elävä.  Jo Paasikivi lausahti "kaiken kehityksen edellytys on tosiasioitten tunnustaminen."

.

Paavalikin sanoi:  Voimaa minulla ei  hyvän tekemiseen ole.    Ja oikein parahtaa:       Voi minua, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista!

Jumala näkee sydämen pyrkimisen ja halun tulla valkeuteen. " Ainoastaan tunne syntisi..."       Pelastusköyden on tultava taivaasta.  Mutta  jotkut ratkaisevat askeleet ihmisen on itsensä otettava.  Sillä hän tempautuu pois tajunnan sokaisevasta valheen verkosta.

Täytyy olla todella suuri hätä ,  että tämän tekee.  Kiintymys tuntuu ylivoimaiselta menettää.  Jalkapuolenakin kannattaa kuitenkin  mennä elämään sisälle,  kuin joutua tuhon omaksi.  Tämä on karu totuus.  Liian karu monelle kohdattavaksi.   Jos kaikesta huolimatta päättää hypätä raiteelta,  on tiedettävä miten toimia.

Ainoa mahdollisuus monelle  on kirjallinen irtisanoutuminen.  Muu ei käytännössä onnistu. Koska on huoli ja syyllisyys toisesta ihmisestä,  silloin olet taas nalkissa!  Tämä on äärettömän vaikeata.  Mutten usko monellekkaan  olevan muuta ratkaisua. Hänelle on kuitenkin parempi auttaja kuin sinä.  Jos pelastat itsesi,  voit pelastaa myös toisen.  Tai antaa siihen mahdollisuuden. Tämän muistaminen auttaakin ehkä selviämään helpommin.

Mutta tilanne näyttää tältä vain vähän aikaa. Todella vähän aikaa.  Sitten tulee suuri vapaus. Ja Suoja ja Turva ja Jumalan kaikkinainen apu.