Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #16137 Re: Tähän on tultu!

23.06.2013 04:07

#16136: Jeesus on Herra! - Tähän on tultu!

" Kaikki laiton kiehtoo ja hyväksytään. Mikä suomalaisia oikein vaivaa?! Kansalaisten tulisi mennä synnintuntoon ja nöyrtyä Jumalan tahtoon. Moni ihminen ei nykyään erota oikeaa väärästä vaan pitäisi mennä muka omien mieltymyksien mukaan. Ahneudella ei ole loppua ja sitähän sielunvihulainen, se sarvipää luuseri haluaakin eli täysin päinvastaista, mikä on Jumalan suurta suunnitelmaa. Jeesuksen Herruus koitetaan vesittää kaiken materialismin ja hedonismin alle, siinä kuitenkaan onnistumatta sillä Jumala pitää kyllä loppuun saakka piuhoja käsissään Poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta, amen. Suomi on perinteisesti ollut heterogeeninen valtio ja toivon sydämestäni, että se tulee olemaan myös sitä niin kauan kuin elän ja hengitän. Instituutio avioliitto miehen ja naisen välisenä yritetään tuhota. Tilalle koitetaan laittaa hekumaa, syntiä, luonnottomuutta, sairasta syntiä ja tätä sielunvihulainen yrittääkin loppuun asti. Mutta sillä on enää vähän aikaa Ilm.19. luvun mukaan, kunnes pian heitetään tuliseen järveen kätyreineen ja hetken päästä Hän saapuu, Maranatha! Löytäneekö Hän uskoa maan päältä tämän kaikenlaisen saastan eli homo- ja lesbomynteisyyden sekä yleisen välinpitämättömyyden keskeltä?! Jumala tätä synnin peittämää maata siunatkoon."

Hyvää huomenta-Jeesus myötä!

Pilkkuakaan muuttamatta. Tämä on totuus!