Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

vastalause

/ #16467 Re: Miehen ja naisen välinen suhde

29.06.2013 16:00

#2: Pitäisi kaikille terveille olla itsestään selvä asiakin. - Miehen ja naisen välinen suhde

itse olen homo ja minulla on terveen paperit eikä mielenterveydessäni ole mitään ongelmaa. kukaan ei pysty täysin kieltämään homoutta ja homoseksuaaleja, koska aina tulee olemaan sen hyväksyjiä. en tiedä oletko koskaan tutustunut keneenkään homoseksuaaliin, mutta he eivät eroa muista ihmisistä muuten kuin seksuaalisella suuntautumisellaan. oletko varma ettei lähi-/tuttava-/ystäväpiirissäsi ole homoa joka ei ole niin sanottuna "tullut tulos kaapista"?

Sanoisin että useimpien ihmisten pitäisi laajentaa ajatusmaailmaansa sekä oppimaan hyväksymään erilaisetkin ihmiset ja myös sellaiset, jotka eivät miellytä itseään. Ja vaikka jumala olisi tarkoittanut avioliiton vain miehen ja naisen väliseksi, jumala silti rakastaa kaikkia, olivatpa he minkälaisia tahansa.

Aika kulkee eteenpäin ja sen varrella moni asia muuttuu ja mielestäni avioliittolaki olisi valmis muuttumaan Suomessakin.

Ei muutkaan maat jotka ovat jo Suomen edelläkävijöitä ja ovat hyväksyneet homoseksuaalien avioliiton ole joutuneet vaikeuksiin tuon asian hyväksymisestä.

Joten miksi me emme anna kaikkien rakastavaisten sanoa "tahdon"?