Kristityt Sanoma-konsernille: lopettakaa heti vihakampanja

/ #151 Re:

07.04.2011 01:39

#26: -

Hyvä vieras. Jokainen ihminen tietää, että maailma ei jatku ikuisesti. Ihminen on henki, sielu ja ruumis. Ja Jumala, Kaikki-valtias Isä on kolmi-yhteinen. Raamattu on maailman kiistellyin kirja, koska kukaan ihminen, ei tiede-ihmisetkään ole pystyneet väittelemään Raamatun, eli Jumalan Sanan kanssa. Kerroit tietäväsi, että 78% Suomalaisista ei ole "samoilla linjoilla". Itse olen eri mieltä. Jokainen ihminen uskoo johonkin, ja tarvitsee elämäänsä iloa. Ihminen tuntee kaipuuta. Jotkut sanovat, "en tarvitse Jumalaa, pärjään yksin." Se on hyvä että pärjää. Kuitenkin jokainen ihminen viettää ikuisuutensa. Se on Taivas tai Helvetti. Ei ole oiko-tietä. Raamattussa lukee selvästi lopun ajan merkit. Arvostan ihmisiä. Mutta monet väärässä. En tuomitse. Jokaisella on oma valinta. Rakastan Herätys-kokouksia, ja huuto-merkkejä!! Islam, Hindu.. Väärä oppi. Muslimi-tuttuja. En huuda heille. Vaikka olisi heidän hyvä kuulla Ilo-Sanoma Jeesuksesta. He eivät tunne. Koraani sallii valehtelun, ja on väärin. Oma mieli-pide homo-liitoista; Loiko Jumala miehen ja miehen yhteen? EI.