Sormet pois Sosterista-Säästöt syövät tulevaisuutemme

Tai säästää ?

/ #2 Kun rahat loppuvat on pakko olla ilman...

27.07.2013 08:41

Paljon puheenaiheena ollut niinsanottu sosialiala,joka pitää sisällään muunmuassa terveyden- ja sairaanhoidon,sekä muut sosiaali palvelut, kuten vanhusten hoidon,köyhien elämän kustantamisen,sekä uutena,pakolaisten elämän kustantamisen.Kaikki mielettömän kallista.
Kaikkihan juontaa juurensa,vihreistä,sostemit,vasemmistoliitti vasemmistolaisesta politiikasta,jakautuen moniinkin ongelmallisiin alkutekijöihin, suuret palkka vaatimukset lukuisine etuisuus vaatimuksineen.Mukana tässä on muitakin soppansa keittäjiä,kuten ne joille on tärkeintä vain raha,sekä suuret voitot omaisuuksiensa kartuttamiseksi.Kauan sitten jo puhuttu..."jokainen rakentaa itsellensä".
Koivisto halusi korkeita virkamiesten palkkoja ja saattoipa sama henkilö perustaa kolmekin kymmentä yritystä,saatoi hyvinkin päätellä mistä oikein kysymys on.
Nykyisin hoitoaloillakin alkaa olla usein takana yritys ja sehän on itsensä tunkenut rahastaja tietenkin.
Ihmetellää työttömyyttä,teollisuuden heikkoa tuottavuutta ja kehittymättömyyttä.Toiveikkuus elää korkealla,mutta lenee enempi Havukka-Ahoa.
Mikäpä sen parempi nykyisin,kuin ulkoillistettu tuotanto tai pavelu, pitämään kurissa ammattijärjestöjen ja vastaavienkin jäjestöjen mielivaltaista,muistaen ensimmäiseksi tietenkin heidän omanedun ja rahastuksensa.Kalliita on eläkkeetkin ja palkatkin,tyhjäntoimittajien.
Jokaisen tulisi maksaa kulutuksensa ja tehdä enempi tuottavaa työtä,mikä on vain järjestelykysymys,silloin kun on luotu ongelmattomat puitteet yhteskunnassa.